Sociální sítě
Nahoru

Missoni Eau de Toilette je jako ranní slunce

Svěží, zářivá, ženská. Nová Missoni Eau de Toilette představuje něžnou vůni inspirovanou ranním svítáním. Je určena smyslné a energické ženě, která se nebojí předvést svůj osobitý půvab. Zvídavá dívka či žena se nenechává spoutávat konvencemi a vžitými názory. Naopak jí nechybí sebejistota a svou vůni hodlá nosit jako krásný model, který jí dokonale „padne“ a zdůrazní její vitalitu a šarm.

MIS_EDT_ 100ml_packFlakón odkazuje k ideálnímu designu, jenž se objevil na původní Eau de Parfum. Nově jej oživují hřejivé odstíny inspirované sluncem. Žlutá a oranžová se navzájem prostupují, mísí a rozehrávají celou škálu tónů. Nenechávají se omezovat žádnými geometrickými schématy, ale harmonicky splývají v nezaměnitelném stylu značky Missoni. Zlatý prstenec kolem hrdla flakónu jakoby byl utkán ze vzácných vláken, stejně jako látky Missoni. Nezaměnitelné logo zdobí elegantně růžovou krabičku v novém barevném schématu značky.

Svěží, zářivě ženskou vůni uvádějí šumivé tóny červeného pomeranče a šípku, které se setkávají s jemnou šťavnatostí hrušky nashi a něhou leknínu. Okvětní lístky frézie, pivoňky a vodní rostliny plevuňky růžovolisté se rozvíjejí v bohatou kytici, která spolu s esencí růžové vody tvoří srdce vůně. Elegantně svůdný závěr propojuje akord květů heliotropu a pižma ovíjející se kolem bílého cedru. Důmyslnou tečku představuje dřevitě ambrová molekula Georgywood. Toaletní voda Missoni reprezentuje novou, svěží květinově-dřevitou podobu původní Eau de Parfum.

HLAVA:  červený pomeranč, hruška nashi, šípky, leknín

SRDCE:  frézie, pivoňka, plevuňka růžovolistá, esence růžové vody

ZÁKLAD VŮNĚ: pižmový Sylkolide, heliotrop, bílý cedr, dřevitě ambrový Georgywood

Vůně Missoni naleznete exkluzivně v nabídce parfumerií Marionnaud

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.