Skvělá zpráva pro milovníky a milovnice milánských nákupů! Pokud patříte k těm, kteří za módou a výjimečnými doplňky létají do Itálie, jistě vás potěší fakt, že Via Montenapoleone má nový haute couture butik. Otevřela ho značka Italy milovaná a zbytkem světa obdivovaná – Dolce & Gabbana.
„Otevřeli jsme náš první butik na Via Montenapoleone: sen, který jsme sice nijak neplánovali, ale je pro nás výzvou, ctí i zodpovědností. Měli jsme možnost si prostory butiku prohlédnou ještě před tím, než byl zabydlen a okamžitě jsme si je zamilovali… chtěli jsme neotřelý koncept designu, odlišný, silný, ale zároveň signaturní. Hlavní myšlenkou bylo prozkoumat naší DNA s opravdovou tvůrčí svobodu … „, říkají Domenico Dolce a Stefano Gabbana. Design se proto točí kolem dvou prvků: zeleného mramoru a ušlechtilého šípkového dřeva. Volba pouhé jediné a to zelené barvy, což je pro Dolce & Gabbanu zcela neobvyklé, vychází z dlouhé studie barev a jejich emocionálního dopadu na člověka. Zelená je symbolem znovuzrození a obrody. Šípek pak symbolizuje sílu a stabilitu, která se s časem nemění.
Designér Gwenael Nicolas, zakladatel architektonického studia Curiosity, byl požádán, aby interpretovat různé duše Dolce & Gabbany a přivedl je k životu svým tvořivým duchem. Oříškem bylo zakompovovat vše nové do jednoho z nejprestižnějších šlechtických paláců Milána z 19. století.
Prostor teď tedy spojuje barokní styl a elegantní jednoduchost modernismu. Tento kontrast se pak stává ideálním hracím plánem pro docenění propracovanosti každého oděvu i doplňků. Osvětlení si pak hraje se světlem a stínem, který dopadá na jednotlivé modely s téměř dramatickým podkresem.
Butik má dvě patra určená dámským kolekcím, doplňkům, šperkům a hodinkám, a jedno patro věnované pouze pánským oděvům. Impozantní zelené mramorové schodiště vedoucí do prvního patra, jež patří pánům, a i do druhého patra, kde naleznete večerní róby a šperky, upoutává na první pohled. Velká zrcadla a zlacený barokní nábytek pak jsou ohromujícími solitérními prvky, které dolaďují jednotlivá zákoutí. Obchod pokrývá plochu téměř 1600 metrů čtverečních. Tak zavítejte a nenechte si ujít nakupování ve velkém milánském stylu…