Charismatická herečka Milla Jovovich se stala tváří mezinárodní šperkařské kampaně, jejíž hlavním cílem je otevřít nové cesty pro portugalský šperkařský průmysl. Hlavním mottem je výmluvné „Portuguesse Jewellery – Shaped With Love“, neboli Portugalské klenoty – Tvořeny s láskou. AORP – portugalská asociace šperkařů a hodinářů zahájila kampaň s cílem přesvědčit potenciální klienty o základních hodnotách, jakými práce portugalských umělců vynikají, tedy luxusními materiály, perfektní technikou zpracování a kreativním designem. Podle Any Freitas, předsedkyně AORP, se jedná „o zlatý moment portugalského šperkařství“. „Tato kampaň si klade za cíl povzbudit a podpořit internacionalizaci našich značek,“ dodává Ana.
Jako tvář kampaně byla vybrána překrásná Milla Jovovich, která dokonale zapadá do profilu, jež AORP hledal. Její úspěšná kariéra v oblasti módy a filmu bude navíc znovu korunována už v lednu 2017, kdy světlo světa spatří debut nového snímku „Resident Evil: Final Chapter“. Samotné focení probíhalo v Portu a vzniklo hned několik dechberoucích kampaňových fotografií. Jak se vám líbí malá ochutnávka?