Sociální sítě
Nahoru

ŘÍMU RUDÁ SLUŠÍ

Jak se do něj jednou zamilujete, budete se vždy vracet. Řím je už po staletí magnetem, který přitahuje všechny milovníky krásy a historie, ale i ty, kterým prostě zachutnala „la doce vita“. Rudé paprsky vycházejícího slunce se dotýkají starobylých chrámů, rozzáří kapky z římských fontán a propůjčí všem ulicím, náměstím, palácům a zahradám přímo snově romantickou atmosféru s příslibem nadcházející vášně.

Právě takový okamžik si coby inspiraci zvolily Laura a její dcera Lavinia Biagiotti, když se rozhodly všechnu svůdnost a emoce vtělit do dvojice nových vůní – ROMA PASSIONE DONNA pro ni a ROMA PASSIONE UOMO pro něj. Ke slovu se dostaly i vzpomínky na slavný snímek Prázdniny v Římě, kde mladinká princezna v podání Audrey Hepburnové objevuje za mřížemi palácové zahrady skutečný život.  Výsledkem je ryzí oslava lásky – jeho k ní, její k němu a obou k městu, které zkrátka nikdy nelze přestat milovat.

LB_Roma_Passione_EDT_100ML_Packaging_FemmeROMA PASSIONE DONNA

Nová dámská toaletní voda se řadí do rodiny ovocně květinových. Zpočátku zaujme energizujícím úvodem z růžového grapefruitu, italské mandarinky a černého rybízu. Poté se její srdce naplno rozzáří jako úchvatná kytice růží, jasmínu a bílých pivoněk, aby se pak v samém závěru zklidnila díky sladkým tónům vanilky, ambry, fazolek tonka a pižma. Dokonale živá a přitom půvabně svůdná kompozice je dílem talentovaných parfumérů Julietty Karaguenzaglu a Nicolase Beaulieu.

HLAVA: růžový grapefruit, italská mandarinka, černý rybíz

SRDCE: bílá pivoňka, jasmín, růže

ZÁKLAD: vanilka , ambra , pižmo, fazolky tonka

LB_Roma_Passione_Uomo_EDT_125ML_Packaging_uomoROMA PASSIONE UOMO

Pánská novinka se řadí k vůním kořenitě orientálním s výrazně mužným poselstvím. Její úvod patří mixu kardamomu, elemi a žluté mandarinky, které společně vytvářejí nezaměnitelný svěží akord. Střed je zasvěcen překvapivé kombinaci kávy a okurky doplněné šalvějí a pačuli. Smyslný závěr doslova exploduje pomocí ambrového dřeva, fazolek tonka a nepatrné stopy vanilky. Za neotřelou kombinací stojí dvojice autorek – Mathilde Bijaoui a Véronique Nyberg.

HLAVA: kardamom, elémi, žlutá mandarinka

SRDCE: káva, okurka, šalvěj, pačuli

ZÁKLAD: vanilka , ambrové dřevo, fazolky tonka

FLAKÓN

Vzácné vůně si zaslouží neméně originální schránky ke svému uchování. Nejinak je tomu i v případě obou ROMA PASSIONE. Pokud jde o tvar, vrací se zpět slavné „architektonické“ flakóny ROMA inspirované antickým dědictvím. V případě dámské varianty jde o štíhlý sloup zdobený charakteristickým kanelováním (žlábkováním), pánská verze pro změnu připomíná čelní sloupoví slavného pantheonu. Novinkou je ale barevné pojetí – oba flakóny se představují v ohnivě rudém odstínu evokujícím chuť k životu, půvabné ženské rty vyzývající k polibku či okouzlující úsměv. Stejný tón se objevuje i na krabičkách, kde jej navíc zdobí „mramorová“ úprava a lesklé štítky s názvy vůní.

KAMPAŇ

Ústředními postavami jsou nejen muž a žena, ale i město a jejich vzájemná neviditelná a přece tak zřetelná pouta. On miluje ji – ona jeho – a oba pak propadli kouzlu věčné metropole, nad kterou se právě z červánků rodí nový krásný den plný vášně a emocí. To vše mistrovsky zachytila svým objektivem renomovaná fotografka Esther Haase, která se nijak netají svou inspirací slavnými snímky natočenými v kulisách Říma – Prázdninami v Římě či La Dolce Vita.

ROMA PASSIONE DONNA

LB ROMA PASSIONE EdT 25 ml  1 179 Kč

LB ROMA PASSIONE EdT 50 ml  1 649 Kč

LB ROMA PASSIONE EdT 75 ml  2 089 Kč

ROMA PASSIONE UOMO

ROMA PASSIONE UOMO EdT 40 ml  1 209 Kč

ROMA PASSIONE UOMO EdT 75 ml  1 509 Kč

ROMA PASSIONE UOMO EdT 125 ml 2 009 Kč

Vůně Passione Roma budou k dostání od února exkluzivně ve FAnn parfumeriích

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.