Sociální sítě
Nahoru

Gwen Stefani je novou globální ambasadorkou Revlon

Gwen Stefani, zpěvačka a světová módní ikona, se připojila k týmu značky Revlon jako její nejnovější globální ambasadorka. Gwen, trojnásobná držitelka Grammy, textařka, módní návrhářka a podnikatelka, reprezentuje tuto trendy udávající kosmetickou značku od začátku roku 2017 a stala se součástí globální kampaně Choose Love. Gwen, jež dává přednost lásce i v osobním životě a stává se tak pro mnohé velmi inspirativní osobou, je opravdovou influencerkou v oblasti stylu a krásy a na sociálních sítích má více než 15 milionů věrných fanoušků a sledovatelů.

imageJsme nadšení, že Gwen Stefani reprezentuje Revlon jako jeho nová globální ambasadorka,“ uvedl prezident a CEO Revlon Fabian Garcia. „Gwen je ikonou dnešní doby, umělkyní, jež získala ocenění Grammy, trendsetterkou, podnikatelkou a milující matkou. Rozmanitost jejích úspěchů jen potvrzuje poselství o ženské síle, které silně zní napříč generacemi fanoušků.“

Narodila se ve městě Fullerton v americké Kalifornii a vyrůstala obklopená hudbou již od dětství. Svou hudební kariéru započala v roce 1986 s kapelou No Doubt. Později pokračovala v sólové dráze a jedním z jejích současných úspěchů je album „This Is What the Truth Feels Like“, které se drží v popředí hitparád. Gwen nyní sdílí své znalosti z oblasti hudby a zkušenosti z vystupování jako porotkyně v hudební soutěži „The Voice“. Vedle úspěšné pěvecké kariéry je oceňována také jako módní návrhářka a podnikatelka, jež vytvořila oblíbené lifestylové značky. Gwen už coby teenagerka milovala líčení a tato láska zůstala velmi silná dodnes, kdy ráda zkouší nejnovější trendy v oblasti krásy.

Už jako mladá dívka jsem používala make-up jako formu vyjádření sama sebe,“ říká Gwen. „Je úžasné, jak líčení může odrážet vaši jedinečnost a kreativitu. Partnerství s ikonickou značkou krásy, jako je Revlon, je tak pro mě velmi přirozené. Jsem nadšená, že mohu pokračovat ve sdílení mé lásky k líčení jako globální ambasadorka Revlon.“ Jednou z první úloh Gwen coby globální ambasadorky bude hlavní role v kampani CHOOSE LOVE, která spatří světlo světa na konci ledna. „Láska je pro mě múzou při psaní písní,“ uvedla Gwen. „Poselství ‚Choose Love‘ je velmi důležité a jsem nadšená z možnosti být partnerem značky Revlon a šířit tak tento vzkaz plný pozitivity a lásky dál.“

Produkty REVLON sežene ve FAnn parfumeriích a drogériích Rossmann.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.