Star nové reklamní kampaně kultovní francouzské značky Longchamp, určené pro Podzim 2017, se stala dánská supermodelka Freja Beha Erichsen. Kráska je na sérii snímků z pařížských ulic zachycena okem hledáčku slavného módního fotografa Angela Pennetta. Módou vonící Paříž je neoddělitelnou součástí dědictví a DNA značky, i proto hraje hlavní roli ve všech jejích reklamních kampaních. Odhaluje v nich svou moderní a pulzující tvář, elegantní perspektivu i zlatou zdobnost, které dohromady tvoří ideální „plátno“, na němž skvěle vyniknou novinky z kolekce Podzim- Fall 2017. Vizuály kampaně, jež jsou dílem módní designerky Géraldine Saglio, zachycují „Queen of cool” Freju Beha Erichsen, která jim vdechla svou charakteristickou nonšalanci…
Celá kampaň se točí kolem hlavní hvězdy sezony, nové kabelky Mademoiselle Longchamp, jež vyjadřuje “l’air du temps” – kouzlo okamžiku naší doby. Trendy kabelka z nejjemnější teletiny s provokativním designovým perforováním a dvojitým popruhem umožní své ležérní majitelce maximální míru svobody, ať už nošením buď v ruce, přes rameno nebo jako cross body.
Podle umělecké ředitelky Sophie Delafontaine, „Tato nová kampaň nesděluje světu pouze hlavní hodnoty značky – svobodu, kreativitu, řemeslný um a luxus – ale zároveň ukazuje, že být Pařížankou je především stav mysli. Je to přístup k životu, který může být definován třemi slovy: svoboda, spontánnost, smyslnost.” Tato kosmopolitní vize je dotažena osobností Frejy Beha Erichsen k dokonalosti, což ji řadí po bok takových ikon jako Jean Seberg nebo Jane Birkin – které, ač nebyly rodilé Pařížanky, staly se symbolem pařížského stylu.