Sociální sítě
Nahoru

GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale je gentleman 21.století?

sp_a4_gentleman_model_presse_def_mediatheque_59697 (1)

Je silný, citlivý, odvážný, svobodný, je to především požitkář, který má smysl pro humor. Být gentlemanem v reálném životě znamená hrát roli a nebrat se příliš vážně…

model_with_kitten_60648 (1)

A podobný by měl být i jeho parfém. Odvážný, ale zároveň jemný, moderní a přitom do jisté míry tradiční. Značka Givenchy se tuto delikátní vůni odvážila nabídnout – klasické nóty levandule a ušlechtilého kosatce se mísí s akordy sladké hrušky, elegantní strukturu této nové, dřevité květinové fougère vůni dodává akord kůže.

still_life_visual_60649

Originální je i samotný flakon vůně. Ten napodobuje siluetu muže, který má vrozený smysl pro eleganci. Je to smoking nošený ve všední den – kombinace naprosté elegance v uvolněném prostředí – bez úklonu, ale s propracovaným stylem.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.