Sociální sítě
Nahoru

GENTLEMAN GIVENCHY: NOVÁ ELEGANTNÍ VIZE

Dům Givenchy čerpal inspiraci v originální vůni ze 70.let a vytvořil nový, zcela ojedinělý parfém pro gentlemana dnešní doby. Jaký ale je gentleman 21.století?

sp_a4_gentleman_model_presse_def_mediatheque_59697 (1)

Je silný, citlivý, odvážný, svobodný, je to především požitkář, který má smysl pro humor. Být gentlemanem v reálném životě znamená hrát roli a nebrat se příliš vážně…

model_with_kitten_60648 (1)

A podobný by měl být i jeho parfém. Odvážný, ale zároveň jemný, moderní a přitom do jisté míry tradiční. Značka Givenchy se tuto delikátní vůni odvážila nabídnout – klasické nóty levandule a ušlechtilého kosatce se mísí s akordy sladké hrušky, elegantní strukturu této nové, dřevité květinové fougère vůni dodává akord kůže.

still_life_visual_60649

Originální je i samotný flakon vůně. Ten napodobuje siluetu muže, který má vrozený smysl pro eleganci. Je to smoking nošený ve všední den – kombinace naprosté elegance v uvolněném prostředí – bez úklonu, ale s propracovaným stylem.

Více z rubriky Kosmetika

  • Lesk a objem – to je, oč tu běží

    Lesklý a bohatý účes, to je sen téměř každé ženy. Docílit toho je ale někdy pěkný oříšek. Na vaše vlasy a...

    Marek Zelený16.4.2018
  • Elie Saab nejenom pro sváteční den

    Návrhář značky Elie Saab vynalezl pro vůni Elie Saab Le Parfum In White prvek absolutní ženskosti s jedinečným slibem; přinést výjimečnost...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Shiseido inspirované sakurou

    V Japonsku se každým rokem na jaře rodí magický okamžik, kdy se poezie potkává s přírodou. Nastává období rozkvětu Sakur. Japonská...

    Marek Zelený14.3.2018
  • Péče, jakou si váš dekolt zaslouží!

    Dekolt a šíje patří k partiím, které dovedou prozradit věk s ještě větší přesností než obličej. Přesto mu obvykle nevěnujeme tolik...

    Alena Dušková30.1.2018
  • 3 nejčastější problémy s pletí v zimě. Jak si s nimi poradit?

    Přechody z tepla do zimy, klimatizace i silný mráz. To vše umí naši pokožku pěkně potrápit. Způsoby, jak i ochránit a zbytečně...

    Alena Dušková21.11.2017
  • Trojice podzimních beauty radostí

    Hledáte formuli pro věčnou krásu? Jednu takovou právě představuje česká firma Pravájá, která svou nabídku rozšířila o luxusní olejové směsi složené...

    Eva Karlasová27.10.2017
  • Praha je bohatší o nový concept store

    Oblíbený showroom a ateliér české návrhářky Petry Balvínové v pražské Benediktské ulici přichází s jiným pojetím – prostor, v němž Petra navrhuje,...

    Eva Karlasová31.8.2017
  • L’Occitane má novou tvář. Je jí Petra Kvitová!

    Jedna z nejtalentovanějších českých tenistek Petra Kvitová se nově stala ambasadorkou francouzské přírodní kosmetiky L’Occitane – luxusní značky z Provence nabízející širokou paletu kvalitních...

    Eva Karlasová14.8.2017
  • Značka Gucci představila v New Yorku novou vůni Gucci Bloom

    Gucci Bloom je první vůní z rukou kreativního ředitele, Alessandra Michele, který stojí v čele luxusního módního italského domu Gucci a...

    Břetislav Rott4.5.2017
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.