Sociální sítě
Nahoru

Lacoste se vzdala svých ikonických krokodýlů

Značka Lacoste je známá svými polokošilemi, na kterých září jejich zelené logo ve tvaru aligátora. Není nikoho, kdo by jej neznal a také nikoho, kdo by neměl alespoň jeden kus v šatníku. Společnost ale začala spolupráci s Mezinárodní unií pro ochranu přírody (IUCN) a francouzskou reklamní agenturou BETC Paříž, aby společně upozornili na jiná zvířata, která si zaslouží pozornost lidí. Představují tak vybrané ohrožené druhy a ty nahradily právě jejich ikonické krokodýly na prsou. To je událost, která tu ještě nebyla.

  bez názvu2

Do této limitované edice speciálních log je zařazeno 10 zvířat a počet dostupných kusů triček v edici odpovídá počtu zvířat žijících ve volné přírodě. Například pro leguána jich je 450, tolik jich totiž najdete na světě. Jako další jsou zastoupeni např. želva, delfín, nosorožec nebo tygr. Nová zvířecí loga jsou vytvořena pomocí stejné techniky, jako klasická Lacoste polokošile. Tričko se prodává za 150 EUR a výtěžek putuje na podporu právě IUCN, a na zachování těchto ohrožených druhů.

07-lacoste-x-save-our-species-uicn-the-california-condor-ph4657

Zakoupení těchto polokošil z edice ohrožených druhů se může stát také výbornou investicí, protože jejich počet je omezen a nikdy se již nebude opakovat. Zařadí se tedy mezi další nedocenitelné kousky z módního světa, které za pár let dobře prodáte, stejně jako je to třeba u kabelek Chanel nebo šatů Oscara de la Renty.

 

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.