Sociální sítě
Nahoru

Lacoste se vzdala svých ikonických krokodýlů

Značka Lacoste je známá svými polokošilemi, na kterých září jejich zelené logo ve tvaru aligátora. Není nikoho, kdo by jej neznal a také nikoho, kdo by neměl alespoň jeden kus v šatníku. Společnost ale začala spolupráci s Mezinárodní unií pro ochranu přírody (IUCN) a francouzskou reklamní agenturou BETC Paříž, aby společně upozornili na jiná zvířata, která si zaslouží pozornost lidí. Představují tak vybrané ohrožené druhy a ty nahradily právě jejich ikonické krokodýly na prsou. To je událost, která tu ještě nebyla.

  bez názvu2

Do této limitované edice speciálních log je zařazeno 10 zvířat a počet dostupných kusů triček v edici odpovídá počtu zvířat žijících ve volné přírodě. Například pro leguána jich je 450, tolik jich totiž najdete na světě. Jako další jsou zastoupeni např. želva, delfín, nosorožec nebo tygr. Nová zvířecí loga jsou vytvořena pomocí stejné techniky, jako klasická Lacoste polokošile. Tričko se prodává za 150 EUR a výtěžek putuje na podporu právě IUCN, a na zachování těchto ohrožených druhů.

07-lacoste-x-save-our-species-uicn-the-california-condor-ph4657

Zakoupení těchto polokošil z edice ohrožených druhů se může stát také výbornou investicí, protože jejich počet je omezen a nikdy se již nebude opakovat. Zařadí se tedy mezi další nedocenitelné kousky z módního světa, které za pár let dobře prodáte, stejně jako je to třeba u kabelek Chanel nebo šatů Oscara de la Renty.

 

Více z rubriky Móda

  • Pamlsky Brit Functional Snack se staly Produktem roku

    Mezinárodní ocenění Produkt roku 2019/2020, které uděluje již druhým rokem magazín PET worldwide producentům zboží pro domácí mazlíčky, získaly pamlsky Brit...

    Jan Pešek2.7.2020
  • Limitovaná kolekce Runway

    Přeneste se do vzrušujícího světa módní přehlídky. Módní značka Pietro Filipi v letošní kolekci jaro/léto 2020 představila exkluzivní limitovanou kolekci Runway,...

    Marek Zelený8.6.2020
  • Den dětí je za dveřmi

    Mezinárodní den dětí, který slavíme 1. června již 70 let, se blíží. Každý rodič se tak ocitá v situaci, ve které...

    Marek Zelený28.5.2020
  • Se psem v dlouhých chvílích: Buďte spolu aktivně

    V těchto dnech se více než kdy jindy ukazuje, jak úzce propojení jsme s přírodou a jak jsme závislí na zdravém...

    Marek Zelený25.5.2020
  • Pohodlná elegance do práce i pro volný čas

    Montblanc se vrací ke své nadčasové kožené kolekci a přichází s novým typem kůže. Kolekce vyniká nejen jemností na dotek, ale...

    Jan Pešek22.5.2020
  • Červená je pro mě nová černá: Kateřina Geislerová

    Je jednou z mála českých návrhářek, kterým se podařilo uspět v Paříži. Vrátila se do Prahy, kde má nyní již několik...

    Karolína Steinbergerová21.5.2020
  • Louis Vuitton na výlohách vítá příchod léta

    Duha, která vzniká po bouřce, jak paprsky slunce procházející mraky na obloze, je symbolem naděje a začátku nového dobrodružství. Od konce...

    Jan Pešek20.5.2020
  • Rowenta odhalila novinky pro domácí péči o vlasy

    Značka Rowenta přichází s exkluzivní řadou Ultimate Experience pro dokonalou úpravu vlasů. Seznamte se s profesionální žehličkou, rotačním kulmofénem a vysoušečem...

    Marek Zelený5.5.2020
  • Lásky čas je tu

    Potěšte svého partnera novým pánským zastřihovačem vousů – prvomájový večer je pro takový dárek jako stvořený. Díky jedinečnému hybridnímu zastřihovači vousů...

    Marek Zelený1.5.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.