Značka CHANEL každoročně otevírá svůj sezónní butik v srdci Saint-Tropez. Za posledních 9 let se stal zásadní letní akcí, kde se setkávají významní zákazníci z celého světa, kteří zde tráví prázdniny. Pro tuto příležitost si pronajala firma městský dům La Mistralée. Tam vytvořila dekorace a prezentaci kolekce Métiers d’art 2017/18, výběr šperků z kolekce COCO CRUSH a nejnovější hodinky CODE COCO.
Pojetí interiéru i exteriéru domu vám může připomínat pohled do dalekého vesmíru plného světla, tak trochu moderní svět budoucnosti s prvky klasiky. Z velkého obývacího pokoje až po rozsáhlou zimní zahradu jsou stěny pokryty velkými plechy z neupraveného kovu. Na schodech návštěvníka překvapí zelená betonová podlaha. Vše inspirováno doky přístavu v Hamburku. V tom celém jsou zasazeny produkty, které si hosté mohou prohlédnout i koupit.
Naopak venku je sice minimalistický a geometrický zahradní nábytek, ale obklopují jej dekorace z květin a zeleně, ty zcela maskují původní vzhled domu. Mezi tím najdete vitríny, v kterých představuje značka svou první kolekci plavek a plážového oblečení nazvanou COCO BEACH de CHANEL, která bude dostupná od června. Vznikla právě pro plážová a přímořská letoviska, takže je prezentována v přirozeném prostředí této části Francie, která je hlavním centrem letních zastavení jejích klientů. Pop-up butik CHANEL v Saint-Tropez zůstane otevřen až do 28. října.