Sociální sítě
Nahoru

Burberry mění logo po 117 letech

Poslední změny loga proběhly před dvaceti lety, ale takto zásadní proměna je tu vlastně poprvé po založení značky a vytvoření původního loga, tedy od roku 1901. Pod vedením italského návrháře Ricarda Tisci se módní dům radikálně mění a to nejen na poli módním, ale také přístupem k zákazníkovi. Reaguje tak na aktuální trendy a vkus moderního klienta, který žije v jiném tempu, než ten pamatující si dobu vzniku.  Nové logo je vytvořeno britským grafikem Peterem Savillem, mělo by být zábavné a barevné a odkazovat na ducha značky. Burberry také vytvořilo nový monogram: TB, což je podle jména zakladatele značky Thomase Burberryho. Ten se objeví všude, kde zatím vládly legendární kostky.

“Nový logotyp je radikální změna, krok, který se odkazuje na dědictví společnosti způsobem, který zároveň naznačuje kulturní propojení s 21. stoletím,” řekl Saville. Nové logo je mnohem modernější využívá fontu “sans serif”, který nahrazuje původní písmo “bodoni” a jezdecký obraz rytíře, tak jsme jej znali doposud. Nový monogram obsahuje písmena T a B v oranžové a bílé barvě. “Peter je jedním z největších designových génií naší generace. Jsem šťastný, že jsem společně s ním spolupracoval na tom, abych přinesl nový vizuální koncept Burberry, “řekl Ricardo Tisci. Na jedné straně by tyto nové logotypy mohly sloužit k oživení značky, přesto je třeba myslet na to, že mnoho zákazníků přitahovalo Burberry právě kvůli tradici a odkazu k historii. Co to nakonec bude znamenat pro Burberry v tuto chvíli nevíme, ale jisté je, že obchody jsou i nadále plné úžasných módních kreací. Jestli patříte mezi investory módních značek, tak je třeba začít kupovat ty nejvzácnější produkty ještě s původní visačkou a logem, které tak navýší svou cenu, protože se stanou velmi brzy žádaným sběratelským kouskem.

Více z rubriky Móda

  • Rolls-Royce mezi teniskami

    P.J. Tucker, jeden z nejslavnějších hráčů NBA, si převzal své tenisky Rolls Royce Cullinan v ceně 320 000 dolarů, tedy přibližně...

    Libka Safr10.1.2019
  • Jimmy Choo s monogramem Swarovski

    Když přijde na zakázkové luxusní a prémiové doplňky, tak mezi prvními značkami, které bychom vyhledali je zcela jistě Jimmy Choo. Po...

    Libka Safr7.1.2019
  • Módní zastávky Tosca Blu

    Hravé, ojedinělé, osobité. Takové kousky, které podtrhnou váš styl, najdete v kolekci italské značky Tosca Blu v aktuální sezoně. Decentní dezén kabelek i...

    Aneta Šimonková14.12.2018
  • S kůží na trh vyjděte stylově

    Na povrchu neopakovatelná jemnost ovčí kůže lemovaná exkluzivní kožešinou. Modely zdůrazňující siluetu i oversize kousky. Trendy na letošní zimní sezónu jsou...

    Aneta Šimonková13.12.2018
  • COLMAR ORIGINALS: TWO SOULS

    Italská designová značka městské módy Colmar Originals představuje pro podzim a zimu 2018 kolekci, která čerpá ze svého sportovního dědictví a...

    Marek Zelený8.12.2018
  • Lexus překvapil. Představuje nový model tenisek.

    Japonská automobilka Lexus opět mění pravidla, tentokrát ale v módním světě. Spojila se totiž s britskou značkou Norman Walsh a společně...

    Marek Zelený21.11.2018
  • BREE: kolekce podzim/zima 2018

    Bree představují vysokou školu toho nejlepšího z evropského brašnářství, které splňuje všechny požadavky na klasické i moderní kožené tašky. Standardem je...

    Jan Pešek19.11.2018
  • Nejdražší parfém světa v Čechách

    V pražském Dea Orh concept store & Fantinel prosecco baru byl představen nejdražší parfém světa Christian No.1 Imperial Majestym vonící nádherně...

    Marek Zelený15.11.2018
  • Zalando objevilo Prahu

    Sloganem “Vypadat dobře nebylo nikdy snazší. Najdi svůj styl na Zalando.cz” spouští tato přední módní a lifestylová platforma svoji první českou...

    Libka Safr5.11.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.