Sociální sítě
Nahoru

Burberry mění logo po 117 letech

Poslední změny loga proběhly před dvaceti lety, ale takto zásadní proměna je tu vlastně poprvé po založení značky a vytvoření původního loga, tedy od roku 1901. Pod vedením italského návrháře Ricarda Tisci se módní dům radikálně mění a to nejen na poli módním, ale také přístupem k zákazníkovi. Reaguje tak na aktuální trendy a vkus moderního klienta, který žije v jiném tempu, než ten pamatující si dobu vzniku.  Nové logo je vytvořeno britským grafikem Peterem Savillem, mělo by být zábavné a barevné a odkazovat na ducha značky. Burberry také vytvořilo nový monogram: TB, což je podle jména zakladatele značky Thomase Burberryho. Ten se objeví všude, kde zatím vládly legendární kostky.

“Nový logotyp je radikální změna, krok, který se odkazuje na dědictví společnosti způsobem, který zároveň naznačuje kulturní propojení s 21. stoletím,” řekl Saville. Nové logo je mnohem modernější využívá fontu “sans serif”, který nahrazuje původní písmo “bodoni” a jezdecký obraz rytíře, tak jsme jej znali doposud. Nový monogram obsahuje písmena T a B v oranžové a bílé barvě. “Peter je jedním z největších designových génií naší generace. Jsem šťastný, že jsem společně s ním spolupracoval na tom, abych přinesl nový vizuální koncept Burberry, “řekl Ricardo Tisci. Na jedné straně by tyto nové logotypy mohly sloužit k oživení značky, přesto je třeba myslet na to, že mnoho zákazníků přitahovalo Burberry právě kvůli tradici a odkazu k historii. Co to nakonec bude znamenat pro Burberry v tuto chvíli nevíme, ale jisté je, že obchody jsou i nadále plné úžasných módních kreací. Jestli patříte mezi investory módních značek, tak je třeba začít kupovat ty nejvzácnější produkty ještě s původní visačkou a logem, které tak navýší svou cenu, protože se stanou velmi brzy žádaným sběratelským kouskem.

Více z rubriky Móda

  • Nesmrtelné pánské módní doplňky

    V historii odívání existují trendy, které v jednom období září a v dalším už jen náleží do těch nejtmavších koutů šatníku. Občas se...

    Martin Macourek11.10.2018
  • Brit Fresh: Nová řada krmiv pro psy s čerstvým masem

    Aby psím gurmánům dopřála ještě větší požitek z jídla, přichází značka Brit s novou řadou superprémiových holistických krmiv Brit Fresh. Ta...

    Marek Zelený4.10.2018
  • Abi Totre je krejčovství se srdcem

    Krejčovství, kde se šije nejen nití, ale i srdcem, to je salon Abi Totre v centru Ostravy. To patří bezesporu k...

    Libka Safr21.9.2018
  • Podzim v hadí kůži

    Pokud i vás nadchnul trend zvířecích vzorů, tak se nebojte využít jejich krásu i na doplňcích. Zvolte tuto sezónu elegantní a i trochu...

    Libka Safr3.9.2018
  • NY Yankees v pantoflích Gucci

    U Gucciho jsme zvyklí na polštářky lemované kožešinou či jiné výstřednosti, ovšem tím to nekončí. Módní dům nyní zavedl nový styl odkazující...

    Libka Safr6.8.2018
  • Nový trend Athleisure v pojetí Bree

    Funkční a pohodlný sportovní ‚gear‘ patří se svou jednoduchostí do našich životů už dlouho. Převládá v kancelářích, ve volném čase a...

    Libka Safr26.7.2018
  • Brit Premium by Nature: Půlpytel masa pro psy

    Společnost VAFO PRAHA inovovala svou stávající prémiovou řadu suchých krmiv pro psy Brit Premium. Na základě nových poznatků o správné výživě...

    Marek Zelený11.7.2018
  • Galerie: kolekce plavek Lisca

    Fantazie je nekonečná, vytváří tisíce kouzelných příběhů – také při navrhování a výběru plavek. Módní nařasení, síťovaná látka a bohaté doplňky...

    Marek Zelený9.7.2018
  • Nejdražší bunda na světě za 92 milionů

    Bezpochyby tento model ozdobený 2,1 kg čistého zlata a 129-ti karáty v diamantech z něj dělá jedinečný kus patřící mezi to...

    Libka Safr4.7.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.