Světoznámá značka skotské whisky Chivas Regal přichází s globální kampaní pro svůj 18letý ultraprémiový blend a při té příležitosti odhaluje také nový design láhve.
Za výjimečností whisky, která v sobě ukrývá až 85 chuťových tónů stojí řemeslné umění a čas. Právě expertíza míchání whisky master blendera Colina Scotta, jež Chivas Regal 18 YO poprvé představil v roce 1997, spojená s dlouhou dobou zrání, jsou klíčovými ukazateli toho, že některé věci v životě nelze zjednodušit ani uspěchat. Láhev Chivas Regal 18 YO získala nově elegantnější etiketu a změnou prošel i dárkový box, ve kterém je ukryta. Obojí je vyvedeno v typické modré barvě ještě výraznějších a hlubších odstínů, doplněné o kontrastní zlatavé prvky a jemnou texturu.
Oceňovaný Chivas Regal 18 YO, s cenovkou 1 699 Kč, je prémiový blend, smíchaný z více než dvaceti výjimečných sladových a obilných whisky z celého Skotska, které zrály alespoň 18 let. Základem je sladová whisky Longmorn, doplněná o Strathislu, Glenlivet, Glen Keith, Allt-A-Bhaine, Braeval, a další. Blend je sytě tmavé jantarové barvy s bohatým vícevrstvým aroma. Voní po sušeném ovoci, rozinkách, koření a máslovém karamelu. V jemné a luxusní chuti se rozvíjejí tóny hořké čokolády, které postupně ustupují květinovým nótám a nádechu sladké, měkké kouřivosti. Díky 85 chuťovým stopám je každý doušek novým a fascinujícím objevem. Příjemná sametová chuť zanechává na patře velmi dlouhý a hřejivý závěr.