Již čtrnácté léto v řadě míchá EPOCHA pro své čtenáře doslova třaskavou směs napětí, originální zápletky a hráčské radosti. To vše se snoubí ve Velké letní čtenářské soutěži, které se již bez nadsázky dá říkat tradiční.
Epocha se za 14 let existence nejenže etablovala mezi stálice časopiseckého trhu, ale se svými více než 380 000 čtenáři patří mezi lídry v segmentu společenských titulů. Není tudíž náhodou, že byla Unií vydavatelů již třikrát oceněná prestižním titulem Časopis roku v kategorii Časopisy s prodaným nákladem od 50 000 do 100 000 ks. V roce 2014 se Epocha zařadila do skupiny elitních značek, když jí komise expert Brand Council programu Czech Superbrands ocenila cenou Czech Superbrands Award 2014.
Epocha tak dokázala, že je oprávněně vlajkovou lodí vydavatelství a že směr, kterým se vydala i způsob jakým rozvíjí brand image je důležitým potvrzením kvality obsahu časopisu i způsobu komunikace se čtenáři. Což potvrzuje i čtrnáctiletá tradice Velké letní soutěže, kterou Epocha pro své čtenáře připravuje.
Soutěže pokaždé jiné, pokaždé originální a vždy s celou řadou exkluzivních výher. Není tedy překvapující, že s Epochou už soutěžilo více než 100 tisíc lidí, radost jsme udělali bezmála devíti stům výherců cenami, jejichž celková hodnota se už dávno přehoupla přes magické 2 miliony korun.
Letošní soutěž bude opět naprosto unikátní svým konceptem Epochální únikovky. Prověří u soutěžících schopnost logiky, důvtipu a samozřejmě nemalou míru znalostí a vytrvalosti. „První indicie a hlavně kód čtenářům odhalíme už 12. června. Po dobu čtyř měsíců budou soutěžící překonávat nástrahy osmi místností a desítek záludných úkolů. Rozhodně to nebude nic pro slabé povahy,“ slibuje Lenka Vlčková, šéfredaktorka časopisu Epocha.
Vynaložené úsilí soutěžících však bude skutečně velkoryse odměněno. Jestliže jsme v loňském roce doslova rozbili výherní bank, tak letos, i díky podpoře našich obchodních partnerů, tomu nebude jinak. Soutěží se o osmdesát cen za fantastických 350 tisíc korun.
Největší šťastlivec si bude moct vybrat libovolný zájezd pořádaný cestovní kanceláří FIRO-tour v hodnotě 55 000 korun. Ale i další výherci se mohou těšit na luxusní prázdniny ať na zámku Zbiroh, v apartmánu Loděnice Lipno, maďarských lázních Hévíz nebo Janských Lázních.
V loňské soutěži se zúčastnilo téměř 10 tisíc soutěžících, letos však soutěž podpoříme letní spotovou kampaní v televizích Nova a Prima, a to od prvního kola soutěže v červnu až do srpna. Dá se tedy očekávat, že počet soutěžících výrazně naroste a hranici deseti tisíc hravě této překonáme. Zajímavý a potěšující je fakt, že i přes zvyšující se obtížnost soutěže, pouhých pět procent odpovědí bylo chybných.