100. výročí založení značky je pro Citroën příležitostí, jak připomenout minulost, zvýraznit přítomnost a evokovat budoucnost značky. S odvahou, která je jí vlastní, dala značka volnou ruku sedmi významným světovým fotografům, aby připravili 100 fotografií pro výstavu „The World Inspired by Citroën“ – Svět inspirovaný Citroënem.
„Výstava „The World Inspired by Citroën“, která se letos v létě koná v pařížské Mincovně, je pozvánkou na cestu na palubě modelů značky. Spojuje výsledek práce sedmi talentovaných fotografů z celého světa. Každý z nich se na Citroën umělecky podíval v některém z velkých metropolí světa: Amsterdamu, Paříži, Tunisu, Miláně, New Yorku, Buenos Aires, Tokiu. Výsledných 100 snímků je skutečným zážitkem pro oči, jedinečným představením ikonické dimenze Citroënu po celém světě! Přijďte se podívat a pochopíte, proč Citroën opravdu není značka jako ostatní!“ Linda Jackson, generální ředitelka Citroënu.
Někteří auta překrásně aranžovali, jiní je fotografovali v běžném provozu, další kolem nich inscenovali příběh. Někteří je fotili v ulicích, jiní v ateliéru a výsledek je stejně kreativní, jako jsou kreativní samotné modely. Již nyní si je můžete prohlédnout na stránkách internetového muzea Citroën Origins, v části věnované oslavám 100. výročí značky.
Při příležitosti této bezplatné výstavy je ve spolupráci s časopisem IDEAT vydáván sběratelský katalog ve formátu XXL (30 × 38 cm), 156 stran. Katalog je připraven ve dvojjazyčném francouzsko-anglickém vydání a v prodeji bude on-line za cenu 20 € na lifestyle.citroen.com, na místě během výstavy v pařížské Mincovně a na setkání sběratelů a milovníků značky Citroën „Rassemblement du Siècle“, které se koná 19. – 21. července v La Ferté-Vidame, v departementu Eure-et-Loir.