Sociální sítě
Nahoru

Výrobce hodinek Prim s novým butikem

Český výrobce hodinek Prim, společnost ELTON hodinářská, otevřel nový Oficiální Butik v samotném centru Prahy, v ulici Nekázanka v těsné blízkosti pěší zóny Na Příkopě. Odpovídající prodejní a prezentační prostor pomůže značce Prim rozvíjet se nejen v rámci České republiky, ale také rozšířit povědomí o českých výrobcích u zahraničních návštěvníků Prahy.

Prostor oficiálního butiku prošel náročnou rekonstrukcí, aby nová prodejna byla skutečně reprezentativní místem nejen pro prodej tradičních českých hodinek, ale také pro setkávání zákazníků a příznivců značky Prim. „Rádi bychom zde pravidelně představovali naše novinky a pořádali eventy se zajímavými osobnostmi. Vzhledem k tomu, že až 70 % našich zákazníků využije možnosti individualizace hodinek, nebo výroby hodinek na míru, potřebovali jsme prostor, který umožní pohodlnou komunikaci našich prodejních specialistů se zákazníkem,“ řekl při slavnostním zahájení Milan Kozel, generální ředitel společnosti ELTON hodinářská. V neposlední řadě bylo potřeba vytvořit vhodnou plochu k prezentaci výrobků jediného českého výrobce hodinek PRIM, stejně jako ikonických modelů z bohaté historie značky.

O podobu interiéru se postaralo studio SCENOGRAFIE. „Interiér nové prodejny tradiční české hodinářské značky vznikl v ojedinělém prostoru v pražské Nekázance. S ohledem na charakter a směr, kterým se má prodejna ubírat, byl vytvořen návrh obchodu v kombinaci s místem, jež má návštěvníky blíže seznámit také s historií značky Prim,“ říká designér Hynek Janů.

Dispozice nové prodejny je vedena ve směru přilehlé ulice a svým zpracováním má mimo jiné působit jako galerie. V tomto charakteru je zpracován i nábytek pro umístění hodinek, které jsou originálním způsobem prezentovány na podsvícených dubových kazetách, umístěných v pultových i ve volně stojících vitrínách. Neméně dominantním prvkem prodejny je výrazná dělící stěna s velkými nástěnnými hodinami, která svou pozicí a zpracováním rozděluje prezentační-prodejní část od části zasedací. „Stěna zároveň zastupuje roli úložného prostoru a zázemí. S ohledem na celkovou prosvětlenost prodejny jsou nábytkové prvky řešeny převážně v kombinaci bílé barvy a dubového dřeva. Doplňující je barva mosazná a barva černá,“ upřesňuje Hynek Janů.

Více z rubriky Butiky

  • Pražský butik Rolex v novém hávu

    Společnosti Carollinum a Rolex slavnostně otevřely v centru Prahy butik značky Rolex v nejnovější koncepci a designu. Otevření jediného značkového butiku...

    Jan Pešek20.9.2019
  • Slavnostní otevření nového vlajkového butiku Montblanc v Praze

    Montblanc slavnostně otevřel svůj první vlajkový butik o rozloze 125 metrů čtverečních na Pařížské ulici v samotném srdci Prahy. Více než...

    Jan Pešek24.5.2019
  • Unikátní koncept butikového baru Breitling

    Švýcarská manufaktura Breitling se pustila do jedinečného projektu, který garantuje neuvěřitelnou pozornost. V rámci Jelmoli, největšího obchodního domu ve Švýcarsku nacházejícího...

    Jan Pešek16.5.2019
  • Individuální přístup: Hodinářství Isabella

    K lázeňskému centru Karlových Varů nákupy šperků a hodinek bezpochyby patří, ostatně stejně jako rodinné hodinářství Isabella. To pracuje s náročnou karlovarskou...

    Marek Zelený6.5.2019
  • Pražský butik Carollinum v novém

    Multibrandový butik Carollinum známý nabídkou hodinek nejvyšší kvality se chlubí novým „zlatavým“ interiérem. Po rozsáhlé rekonstrukci jsou na tradiční adrese Pařížská...

    Jan Pešek26.4.2019
  • Chopard opět v Pařížské ulici

    Klenotnictví Beny u nás už čtvrtstoletí nabízí prvotřídní šperky a hodinky. Kvalitu služeb a nabízených výrobků této rodinné společnosti ocenila i...

    Jan Pešek16.1.2019
  • Klenotnictví Beny slaví čtvrt století v Čechách

    Klenotnictví Beny slaví v tomto roce čtvrt století na českém trhu. Prosperující rodinná společnost za tu dobu rozšířila nabídku šperků a...

    Jan Pešek29.10.2018
  • Carollinum přináší značku Mido zpět na Český trh

    Rodinná společnost Carollinum, která se specializuje na prodej a velkoobchodní distribuci luxusních hodinek, rozšířila své portfolio o výhradní zastoupení značky Mido...

    Jan Pešek14.9.2018
  • Rolex mají v Dubai Mall největší obchod

    Švýcarská luxusní společnost Rolex, díky úspěchům v Evropě i jinde, pokračuje na další trhy. A tak na Blízkém východě, kde má silnou základnu...

    Libka Safr25.5.2018
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.