Sociální sítě
Nahoru

Výrobce hodinek Prim s novým butikem

Český výrobce hodinek Prim, společnost ELTON hodinářská, otevřel nový Oficiální Butik v samotném centru Prahy, v ulici Nekázanka v těsné blízkosti pěší zóny Na Příkopě. Odpovídající prodejní a prezentační prostor pomůže značce Prim rozvíjet se nejen v rámci České republiky, ale také rozšířit povědomí o českých výrobcích u zahraničních návštěvníků Prahy.

Prostor oficiálního butiku prošel náročnou rekonstrukcí, aby nová prodejna byla skutečně reprezentativní místem nejen pro prodej tradičních českých hodinek, ale také pro setkávání zákazníků a příznivců značky Prim. „Rádi bychom zde pravidelně představovali naše novinky a pořádali eventy se zajímavými osobnostmi. Vzhledem k tomu, že až 70 % našich zákazníků využije možnosti individualizace hodinek, nebo výroby hodinek na míru, potřebovali jsme prostor, který umožní pohodlnou komunikaci našich prodejních specialistů se zákazníkem,“ řekl při slavnostním zahájení Milan Kozel, generální ředitel společnosti ELTON hodinářská. V neposlední řadě bylo potřeba vytvořit vhodnou plochu k prezentaci výrobků jediného českého výrobce hodinek PRIM, stejně jako ikonických modelů z bohaté historie značky.

O podobu interiéru se postaralo studio SCENOGRAFIE. „Interiér nové prodejny tradiční české hodinářské značky vznikl v ojedinělém prostoru v pražské Nekázance. S ohledem na charakter a směr, kterým se má prodejna ubírat, byl vytvořen návrh obchodu v kombinaci s místem, jež má návštěvníky blíže seznámit také s historií značky Prim,“ říká designér Hynek Janů.

Dispozice nové prodejny je vedena ve směru přilehlé ulice a svým zpracováním má mimo jiné působit jako galerie. V tomto charakteru je zpracován i nábytek pro umístění hodinek, které jsou originálním způsobem prezentovány na podsvícených dubových kazetách, umístěných v pultových i ve volně stojících vitrínách. Neméně dominantním prvkem prodejny je výrazná dělící stěna s velkými nástěnnými hodinami, která svou pozicí a zpracováním rozděluje prezentační-prodejní část od části zasedací. „Stěna zároveň zastupuje roli úložného prostoru a zázemí. S ohledem na celkovou prosvětlenost prodejny jsou nábytkové prvky řešeny převážně v kombinaci bílé barvy a dubového dřeva. Doplňující je barva mosazná a barva černá,“ upřesňuje Hynek Janů.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.