Sociální sítě
Nahoru

Nový Citroën C3 – kdo si hraje, nezlobí

Automobilová značka Citroën představila nové pojetí svého úspěšného počinu C3, jehož 3. generace dosáhla od uvedení na trh v roce 2016 opravdového úspěchu s celkem 750 000 prodanými vozy. Nový Citroën C3, který se dostane na tuzemský trh už letos v červnu, je hatchback moderního střihu, který plní i ochrannou funkci. Ve svém segmentu se nepodobá žádnému jinému vozu. Využívá svou odlišnost a nabízí osobnost plnou barev a současně nevídaný komfort.

C3 posiluje svoji rozdílnost hlavně s novou identitou Citroën: tváří plnou charakteru, která poprvé představuje nový podpis značky, inspirovaný posledními koncepčními vozy, a nové LED světlomety; Zaujme také větším potenciálem úprav na míru s nyní 97 různými kombinacemi vzhledu exteriéru, 3 novými polepy střechy, 2 novými ráfky kol, 3 styly interiéru včetně 2 nových. Zcela jednoznačně potěší také novým designem prvků Airbump, které vytvářejí grafický podpis značky a také nově pojatým komfortním zážitkem na palubě s – v této třídě poprvé se objevujícími – sedadly Advanced Comfort, obvykle určenými pro vyšší segmenty, až 12 moderními technologiemi asistenčních systémů řízení a služby s připojením na internet: Connect Assist pro SOS asistenci, Connect Nav se 7 “ dotykovým displejem a Connect Play pro zrcadlení obsahu smartphonu.

S téměř 4,5 miliony vozy prodanými od jeho uvedení na trh je Citroën C3 bestselerem modelové řady značky, který na konci prosince 2019 figuroval v segmentu B v evropské top 5 a byl 3. nejprodávanějším vozem ve Francii. Charismatický a přitažlivý Nový Citroën C3 pokračuje v tomto velmi konkurenčním segmentu v ofenzivě a posiluje svůj jedinečný design, osobnost plnou barev a komfort, který je pro vozy Citroën typický.

Tento vůz dal v roce 2016 značce nový impuls a od té doby přilákal po celém světě více než 750 000 zákazníků. Je spojen s úspěšným sloganem „Inspired by You“ a svou expanzi hodlá nasměrovat nyní na kreativní optimistické mladé obyvatele měst a předměstí, jež jsou v neustálém pohybu.

Více z rubriky Auta

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.