Sociální sítě
Nahoru

Nová digitální generace ukazuje, jak dosáhnout Instaface

Tajemství bezchybné pleti je nekonečné téma, na které se zaměřuje mnoho novinářů a značek. Švédská skintech značka FOREO přichází se zajímavým pohledem na beauty tipy nejdůležitější skupiny spotřebitelů dnešní doby.

Gen Z – říká vám to něco? Pokud ne, může vás článek obohatit o cenné informace, protože „Generace Z“ se stává stále více významnou a mění i vnímání vnějšího světa. Typickými zástupci jsou lidé narození v letech 1995 až 2010 a digitální svět je pro ně naprostou přirozeností. Od raného mládí byli vystaveni internetu, sociálním sítím a mobilním telefonům. Mají silný vliv na své okolí všech věkových kategorií a příjmových skupin, a proto představují současnou spotřebitelskou moc. Překvapivě utrácí více peněz za kosmetiku než za módu a trend stále roste.

Jejich doporučení k dosažení ideální pleti jsou jasná, klíčem je péče o pleť, investovat do kvalitních produktů a věřit značkám. FOREO je proslulé svými inovativními produkty, jako je inteligentní maska UFO, která kombinuje pokročilé pleťové technologie s exkluzivními maskami korejského typu. Díky tomu se také v posledním hodnocení Cosmetify 2020 Beauty Report umístila na 3. místě v kategorii „Beauty Brands on the Rise“.

Gen Z se zaměřují vedle důkladné péče o pleť také na prozáření pleti – přirozený, zdravý a šťavnatý vzhled je nutností pro dokonalý Instagram face. Nikdy nebylo snazší zbavit se mdlé pleti bez života a dosáhnout prozáření. Ideálním doporučením je aktivovaná maska UFO Glow Addict s výtažky z perel, která sjednocuje tón pleti a zároveň ji zanechá zářivou a mladistvou. Tato maska se používá s přístrojem UFO během 90-vteřinového ošetření.

Aktuální trendy líčení lze shrnout do jediného výrazu: multi-use produkty. Čas je vzácný pro každého a víceúčelové líčení se vždy hodí. Pokud potřebujete více inspirace, podívejte se na hlavní představitele generace Z, jako je Billie Eilish nebo Millie Bobbie Brown, která dokonce uvedla svou vlastní značku líčení.

Více z rubriky Dámský svět

  • Velký návrat Must de Cartier

    Slavná kolekce kabelek Must de Cartier hlásí svůj velký návrat. Model Game Bag, který získal velkou oblibu ihned po svém uvedení...

    Jan Pešek25.11.2020
  • PBG studio a Nicole Kudelková v kooperaci

    Nová kolekce značky PBG byla představena na právě ukončeném Designbloku. Jedná se o kabelky typu Tote bag tentokrát ve spolupráci s...

    Karolína Steinbergerová13.10.2020
  • Ochranný štít Louis Vuitton reagující na okolní světlo

    Štít LV Shield je nepřehlédnutelnou „ozdobou“ hlavy – nabízí styl i ochranu. Pružný řemínek se vzorem Monogram pohodlně obepne hlavu; černé...

    Jan Pešek6.10.2020
  • Zelené „krásky“ Folbeur

    Módní návrhář Gianni Versace kdysi řekl: „Žít bez barev je nesmyslné a absurdní, barvy rozjasňují, oživují, povzbuzují a přinášejí potěšení těm,...

    Marek Zelený6.10.2020
  • Modest fashion propojující světy

    Dílo návrhářky Mirky Talavaškové je synonymem čistých linií a modest stylu. Mezníkem se stala klientka, která se kvůli práci stěhovala do...

    Marek Zelený9.9.2020
  • Gabriela Milfortová radí: Když nevíš, řekni „ano“

    Když nevíš, řekni „ano“. Tímto souvětím by příspěvek mohl skončit. Sice bychom se dopustili radikálního zjednodušení, ale někdy je to právě...

    Marek Zelený26.8.2020
  • KARA LAB pod taktovkou Jana Černého

    Tradiční česká módní značka KARA zažívá renesanci. Její nový kreativní ředitel Jan Černý zcela přetransformoval obchod v pražské Maiselově ulici na...

    Marek Zelený17.8.2020
  • Speciální „capsule“ kolekce kabelek Serpenti

    Římská luxusní značka, mladá a talentovaná tokijská designérka a nejslavnější had na světě. Bvlgari a Yoon, brilantní žena v čele nové...

    Marek Zelený11.8.2020
  • Smysl pro dobrodružství

    Podzim je za dveřmi a studio PBG přichází s novou kolekcí, která je smyslná, ženská, sebejistá a dobrodružná. Proč? Protože právě...

    Karolína Steinbergerová11.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.