Sociální sítě
Nahoru

Nová digitální generace ukazuje, jak dosáhnout Instaface

Tajemství bezchybné pleti je nekonečné téma, na které se zaměřuje mnoho novinářů a značek. Švédská skintech značka FOREO přichází se zajímavým pohledem na beauty tipy nejdůležitější skupiny spotřebitelů dnešní doby.

Gen Z – říká vám to něco? Pokud ne, může vás článek obohatit o cenné informace, protože „Generace Z“ se stává stále více významnou a mění i vnímání vnějšího světa. Typickými zástupci jsou lidé narození v letech 1995 až 2010 a digitální svět je pro ně naprostou přirozeností. Od raného mládí byli vystaveni internetu, sociálním sítím a mobilním telefonům. Mají silný vliv na své okolí všech věkových kategorií a příjmových skupin, a proto představují současnou spotřebitelskou moc. Překvapivě utrácí více peněz za kosmetiku než za módu a trend stále roste.

Jejich doporučení k dosažení ideální pleti jsou jasná, klíčem je péče o pleť, investovat do kvalitních produktů a věřit značkám. FOREO je proslulé svými inovativními produkty, jako je inteligentní maska UFO, která kombinuje pokročilé pleťové technologie s exkluzivními maskami korejského typu. Díky tomu se také v posledním hodnocení Cosmetify 2020 Beauty Report umístila na 3. místě v kategorii „Beauty Brands on the Rise“.

Gen Z se zaměřují vedle důkladné péče o pleť také na prozáření pleti – přirozený, zdravý a šťavnatý vzhled je nutností pro dokonalý Instagram face. Nikdy nebylo snazší zbavit se mdlé pleti bez života a dosáhnout prozáření. Ideálním doporučením je aktivovaná maska UFO Glow Addict s výtažky z perel, která sjednocuje tón pleti a zároveň ji zanechá zářivou a mladistvou. Tato maska se používá s přístrojem UFO během 90-vteřinového ošetření.

Aktuální trendy líčení lze shrnout do jediného výrazu: multi-use produkty. Čas je vzácný pro každého a víceúčelové líčení se vždy hodí. Pokud potřebujete více inspirace, podívejte se na hlavní představitele generace Z, jako je Billie Eilish nebo Millie Bobbie Brown, která dokonce uvedla svou vlastní značku líčení.

Více z rubriky Dámský svět

  • Jaro volá po barevných kabelkách

    Také netrpělivě vyhlížíte jaro jako my a nemůžete se dočkat všech těch krásných barev, které nás začnou obklopovat? Své čekání si...

    Jan Pešek23.3.2021
  • Kolekce plavek LISCA pro nadcházející sezónu

    Kolekce Lisca Swimwear 2021 nabízí širokou škálu stylů. Přední návrhářka značky LISCA, Suzana Goriše, kladla důraz především na víceúčelové použití. V...

    Marek Zelený19.3.2021
  • Vysněné svatební šaty z krejčovství Tessuto

    Svatební den by měl být jedním z nejkrásnějších životních zážitků. A to i přes všechno komplikované plánování, které s sebou tento...

    Marek Zelený15.3.2021
  • Jarní romantika v PBG Studiu stojí za to

    Značka PBG Studio v roce 2021 přestavuje novinky, které rozhodně stojí za pozornost. Rukopis PBG je zřejmý ve všech kolekcích. Nejkvalitnější...

    Marek Zelený2.3.2021
  • O čem vypovídá barva spodního prádla?

    Každý z nás je jedinečný, má rád jiné věci, různé styly oblékání a zejména barvy. Jak je to s barvami u...

    Marek Zelený17.2.2021
  • PBG STUDIO za hranicemi

    Značka PBG Studio má ve svém portfoliu nádherné kousky, které jsou nadčasové, minimalistické a z velice kvalitní italské kůže. Právě kvůli...

    Marek Zelený12.2.2021
  • Kabelka Double C de Cartier přichází na trh

    Minimalistický tvar a přesné linie, to je nová kabelka Double C de Cartier. Kromě velmi nádherného nadčasového tvaru je nová kolekce...

    Jan Pešek3.2.2021
  • Valentýn přeje připraveným

    Ať slavíte 14. února se svým protějškem, nebo si budete chtít udělat chvíli pro sebe – nová kolekce LISCA dostane do...

    Marek Zelený18.1.2021
  • Luxusní móda od Ivany Rosové

    Nadčasová kvalitní móda a luxusní dárek – přesně tyto dvě věci v sobě spojuje dárkový voucher od módní designérky Ivany Rosové....

    Jan Pešek7.12.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.