Sociální sítě
Nahoru

Nový design butiku Tatiany Kovaříkové vyzdvihuje čistotu stylu, ženskost a svěží šarm

Butik významné české návrhářky Tatiany Kovaříkové v Dušní ulici v centru Prahy prošel proměnou. Zrekonstruovaný interiér kombinuje vzájemné propojení materiálů a barev tak, aby nejvíce vyhovoval potřebám ženy – klientky. Vybraná barevná paleta, materiály a nový nábytkový systém odlišují značku a dávají modelům správnou komunikační podporu. Sofistikovaná elegantní přirozenost poskytuje příjemný zákaznický zážitek a pocit, že se v prostoru cítíte dobře. Nový koncept butiku TATIANA obsahuje strukturální a dekorativní prvky, které dialogují a přizpůsobují se dobré viditelnosti a prezentaci modelů.

Butik TATIANA je členěný do třech zón: hlavní prodejní prostor, zkušební kabinky s prostorem na sezení a v neposlední řadě salónek v zadní části butiku. Jakmile vstoupíte přivítá vás pohled na krásný dominantní prodejní pult z Krionu s lehkým nerušivým podsvícením, které navazuje i v části kabinek. Jednoduché konstrukce z kovu v černé barvě s kombinací bílých stěn dávají vyniknout kolekci.

Hra světel byla vytvořena pro nejlepší zvýraznění modelů včetně ikonických kusů na figurínách. Druhá zóna butiku je zkušebním prostorem s kabinkami se závěsy z přírodního saténu. Vše nádherně souzní a zatepluje prostor, kde si s radostí vychutnáte při zkoušení modelů šálek kávy na pohovce. Poslední částí je VIP salónek, kde se Tatiana Kovaříková setkává se svými zákaznicemi a společně diskutují nad tvorbou model na míru. Štukové lišty spojují celý prostor všech tří zón, které pokud nejsou využívané kabinky se zataženými závěsy nádherně propojuje vzniklý zrcadlový koridor s velmi příjemným světlem.

„Nový koncept butiku jsem vytvářela s úctou k ženě s ohledem na její potřeby, aby se u nás každá klientka cítila dobře a věřím, že se nám to podařilo. Můj butik je součástí mého života, ve kterém tvořím, který mě inspiruje v práci, je to svět dynamiky, pohybu a čistého designu. Tento svět je nedílnou součástí mé osobnosti – mě samotné,“ říká Tatiana Kovaříková.

Na přeměně vzhledu butiku TATIANA se podílela módní a designová stylistka Džamila Nováková, která ke spolupráci uvedla: „Na návrzích nové podoby butiku sehrála velkou roli má společná souhra s Tatianou Kovaříkovou. Známe se již déle a nemusely jsme si dlouze vysvětlovat jaký prostor klientky potřebují. Určitě jsem využila i mou dvacetiletou zkušenost v oblasti módy a módního stylingu. V návrhu nové podoby prostoru jsem prioritně vnímala potřeby klientek a též Tatiany, která se s nimi v butiku i osobně setkává a tvoří. Vše jsme společně ladily do čisté jednotné linie bílé s prvky černé, což jsou Tániny barvy, ve kterých se cítí dobře. Lehce jsem do tohoto základu nechala vstoupit šedé tóny v podobě barvy čalounění nábytku. Prioritou nové podoby butiku bylo zachovat individualitu a krásu každé ženy, protože takové klienty Tatiany jsou.“

Více z rubriky Dámský svět

  • Alexander Wang uchopil po svém kabelku Serpenti

    V září 2019 na New York Fashion Week představil newyorský návrhář Alexander Wang svoji vizi ikonického motivu Bvlgari Serpenti v rámci...

    Marek Zelený19.3.2020
  • Nová tematická capsule kolekce Louis Vuitton

    Značka Louis Vuitton se spojila se společností Riot Games a ve spolupráci s návrhářem Nicolasem Ghesquiérem pro fanoušky vytvořila unikátní a...

    Veronika Nováková17.3.2020
  • Mini kolekce s maximálním efektem

    Potřeby náročnějších zákazníků s vytříbeným vkusem, kteří prahnou po originalitě a kvalitě v tom nejlepším možném provedení, se rozhodla uspokojit talentovaná...

    Veronika Nováková16.3.2020
  • Foreo investuje zpět do žen, a to ve velkém

    Švédská skintech značka FOREO si během letošního Mezinárodního dnu žen klade otázku: “Pokud byste mohla proměnit svět v krásnější, udělala byste...

    Jan Pešek1.3.2020
  • Maison Longchamp na newyorkském Fashion Weeku zazářil

    Kreativní ředitelka kultovní francouzské značky Maison Longchamp, Sophie Delafontain, se pro svou čtvrtou catwalk show na New York Fashion Weeku nechala...

    Marek Zelený18.2.2020
  • Nová digitální generace ukazuje, jak dosáhnout Instaface

    Tajemství bezchybné pleti je nekonečné téma, na které se zaměřuje mnoho novinářů a značek. Švédská skintech značka FOREO přichází se zajímavým...

    Marek Zelený18.2.2020
  • Stylový příchod brzkého jara

    Nic nezahřeje na jaře lépe, než pořádný huňatý svetr, pokud možno ve velikosti oversize. Svetr, do kterého se můžeme příjemně zavinout...

    Veronika Nováková13.2.2020
  • Techno-beauty Valentýn

    Hledáte ideální dárek k Valentýnu a růže už jsou pro vás ohranou písničkou? Darovat můžete i výjimečnou péči, díky které získáte...

    Jan Pešek3.2.2020
  • Návrhářka radí: Jak vynést šaty v zimě

    Barva jara 2020 prý bude ohnivě červená, jarní trendy zároveň hlásí výrazné barvy, romantické, přitom jednoduché a nadčasové střihy. Pojďme se...

    Veronika Nováková29.1.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.