Sociální sítě
Nahoru

Pocta návrháři: Toyota a Karl Lagerfeld vytvořili speciální vůz

Toyota se rozhodla uctít památku slavného módního návrháře Karla Lagerfelda, který loni zemřel. Ve spolupráci s jeho stejnojmennou značkou proto vytvořila limitovanou sérii modelu C-HR. Vůz ctí typický Karlův styl, a tak černočernou karoserii zdobí jen decentní bílé prvky.

Karl Lagerfeld byl uměleckým ředitelem módního domu Chanel od 80. let. Byl však také kreativním šéfem značky Fendi, a založil i vlastní značku jednoduše nazvanou Karl Lagerfeld. Německý módní návrhář a fotograf vypracoval svůj individuální, snadno identifikovatelný styl, jemuž dominuje černá a bílá. Vysoký, tuhý stojací límec bílé košile se stal jeho poznávacím znamením, stejně jako dlouhé bílé vlasy či černé kožené rukavice.

Toyota se rozhodla uctít památku jedné z nejvýraznějších postav módní historie a ve spolupráci se značkou Karl Lagerfeld a jejím prezidentem Pierem Paolo Righim vytvořila auto, které zřetelně odkazuje na charakteristický styl Lagerfelda. Černá karoserie kontrastuje s perleťově bílou střechou a zpětnými zrcátky. Automobil zdobí také další bílé akcenty – přední a zadní spojler, polepy prahů, předních sloupků a linie, které běží od zpětných zrcátek až k zadním sloupkům. Na nich je na bílém pozadí vidět černé logo Karl Lagerfeld. Tento logotyp se objevuje také na jiných místech karoserie i interiéru. Efekt zdůrazňují černá hliníková sedmnáctipalcová kola.

Černobílý interiér a stylové doplňky

Design kabiny je rovněž v černobílém ladění. Dvoubarevná kožená sedadla tvoří jednolitý celek s černobílou palubní deskou, jejíž dolní část lemuje kryt z bílého plastu.

Ke standardní výbavě limitované série patří zadní LED světlomety, inteligentní klíč, tlačítko Start, dvouzónová klimatizace, velký barevný displej mezi budíky, sedmipalcová dotyková obrazovka na středové konzoli a balíček systémů aktivní bezpečnosti Toyota Safety Sense.

Automobil v této edici je dostupný pouze v Thajsku a vychází z Toyoty C-HR Hybrid 1,8 s výbavou v nejvyšší verzi. Edice Karl Lagerfeld čítá pouhých 200 vozů. Majitel každého z nich dostane také originální doplňky značky Karl Lagerfeld v celkové hodnotě cca 1400 EUR, včetně kufru, kabelky, čepice a přívěsku na klíče.

Více z rubriky Auta

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.