S novým provedením Ford Ranger Thunder získá nejprodávanější pick-up v Evropě dramatický vzhled a ještě bohatší výbavu. První vozy dorazí k zákazníkům koncem léta. Ranger Thunder bude v Evropě nabízen v počtu pouhých 4500 vozů. Vyznačuje se exkluzivním ztvárněním interiéru i exteriéru a pohání ho motor Ford Bi-Turbo 2.0 EcoBlue o výkonu 157 kW (213 k) a točivém momentu 500 Nm, sériově spřažený s 10stupňovou samočinnou převodovkou. Nový model vychází z oblíbené varianty Ranger Wildtrak.
Model kombinuje šedý lak Sea Grey s exkluzivními černými 18palcovými koly z lehké slitiny a přední maskou, zadním nárazníkem, ochrannými prvky, uložením mlhových světlometů, aerodynamickým ochranným rámem za kabinou a klikami dveří vyvedenými v černém odstínu Ebony. Na masce chladiče a rámu za kabinou se objevují červené detaily, zatímco přední dveře na obou stranách i zadní víko nákladového prostoru čelo zdobí emblémy „Thunder“ s trojrozměrným efektem. Logo „Ranger“ dostalo matně černou povrchovou úpravu.
Sériově dodávané LED světlomety i zadní sdružené svítilny mají tmavé rámečky. Ranger Thunder standardně nabízí rovněž ochrannou vložku korby a rolovací kryt, což jsou u zákazníků Rangeru často žádané položky. Novinkou ve výbavě je praktická posuvná dělící přepážka nákladového prostoru.
Osvědčený pohon
Pod kapotou Rangeru Thunder pracuje výkonný vznětový motor Bi-Turbo 2.0 EcoBlue, přeplňovaný dvěma sériově zapojenými turbodmychadly. Menší z nich zlepšuje odezvu motoru a průběh točivého momentu v nízkých otáčkách, zatímco při vyšších pístových rychlostech se uplatní větší dmychadlo, které pomůže agregátu dosáhnout maximálního výkonu.
Desetistupňová samočinná převodovka již prokázala svoje přednosti v tak rozmanitých modelech, jako jsou Ford F-150 a Ford Mustang. Vyznačuje se širokým rozpětím převodů a schopností adaptace na provozní podmínky v reálném čase. Pro každou situaci tak dokáže zvolit nejvhodnější převodový poměr z hlediska dynamiky, kultivovanosti a hospodárnosti.
Terénní potenciál Rangeru Thunder, který lze pořídit za cenu pod 1,5 milionů korun, je podpořen vyzkoušeným systémem pohonu všech kol. Hodnoty spotřeby paliva a emisí CO2 dle cyklu WLTP začínají na 9,1 l/100 km, respektive 239 g/km.