Sociální sítě
Nahoru

Salvatore Ferragamo s novou mladistvou vůní

Slavná značka Salvatore Ferragamo odhalila novou pánskou vůni FERRAGAMO: osobitou směsici vyjadřující sebevědomou a odvážnou mysl moderního muže, který prochází životem s vášní a nezdolnou rafinovaností. Staví na nadčasovém stylu módního domu, do kterého vnáší otisk moderní doby. Je zkomponována pro muže svobodné mysli následujícího svůj instinkt a svá vlastní pravidla, jenž se nezdráhá využít žádnou příležitost, kterou mu život přinese. Jeho nespoutaná duše mu velí dívat se na věci kolem sebe z různých úhlů s nezastavitelnou tvořivostí a ničím neomezenou zvídavostí. Tím, že žije v neustálém pohybu uprostřed dynamických vztahů a emocionálních zážitků, se vědomě stává tím, kým chce být, a vždy a všude zanechává svoji nezaměnitelnou stopu.

FERRAGAMO je fougère citrusově dřevitá vůně, již vytvořil parfumér Antoine Maisondieu. Propojuje v sobě svěží a dřevité tóny oslavující italské kořeny značky a její slavnou řemeslnou tradici. Oslnivá exploze středomořských citrusů tvořená jiskřivým bergamotem a citronem je předehrou k překvapivé kombinaci blyštivých květinových fialkových akordů a absolutu z fialkových listů v srdci, umocněnou unikátním FERRAGAMO koženým tónem. Dohromady utvářejí jedinečnou směsici, která okamžitě evokuje nezaměnitelný umělecký odkaz Salvatore Ferragamo. Hřejivé tóny pižma a vetiveru v základu dodávají celé kompozici smyslnou dimenzi.

Vytříbený tvar skleněného flakonu spojuje ikonické motivy Salvatore Ferragamo s moderními prvky. Štíhlé tělo flakonu připomíná mrakodrap uprostřed velkoměsta, lákající k objevování jeho detailů z různých perspektiv. Svislá stuha v námořnické modři podtrhuje protáhlou siluetu a zároveň je podkladem pro logo, v nové podobě složené z jednoduchých písmen, sahající ode dna až k vrcholu flakonu. Protilehlé konce flakonu zdobí další z ikonických prvků módního domu a vytvářejí další úroveň pohledu: charakteristická Gancini spona ve stříbrném metalickém provedení je použitá nejen jako ozdobný prvek, ale také jako metafora mnoha aspektů koexistujících v nitru Ferragamo muže – tradice a inovací, konkrétnosti a kreativity, síly a citlivosti. Tento dualismus je rovněž reprezentován na pohmat kontrastními detaily, metalickými elementy, zastupujícími racionalitu a ostrost, a stuhou s povrchem připomínajícím kožený pásek, evokující emocionální sféru.

Parfém FERRAGAMO vyjde na 2 440 Kč (100 ml) a k dostání bude exkluzivně v síti parfumérii Douglas

Pod vedením kreativního ředitele Paula Andrewa zazáří nové FERRAGAMO ve strhující mediální kampani, v níž hlavní roli ztvárnil herec Hero Fiennes Tiffin. Režie se ujal Gordon Von Steiner a o snímky se postaral fotograf Luca Khouri. Kampaň zachycuje hloubku mužnosti a s ní spojené možnosti. Příběh prozkoumává různé tváře duše FERRAGAMO muže a jeho autentický přístup k životu určovaný jeho osobitým pohledem na vše kolem a odhodlaností. Na pozadí městských mrakodrapů svírá v jedné ruce scénář a propůjčuje svůj hlas otázce „Kým chceš být?“, jako by si zkoušel svoji budoucí úlohu ve světě. Pohlížíme na něj z různých stran a úhlů a pokaždé se nám odkrývá odlišný aspekt jeho charakteru, každý z nich zostřuje jeho vnitřní hlas, tak jako on pohlíží na věci z různých možných perspektiv. Ještě, než konečně vkročí na jeviště, zcela si jistý tím, kým chce být, vyzývá všechny muže kolem sebe, aby učinili stejné rozhodnutí o sobě samých.

Více z rubriky kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.