Sociální sítě
Nahoru

Salvatore Ferragamo s novou mladistvou vůní

Slavná značka Salvatore Ferragamo odhalila novou pánskou vůni FERRAGAMO: osobitou směsici vyjadřující sebevědomou a odvážnou mysl moderního muže, který prochází životem s vášní a nezdolnou rafinovaností. Staví na nadčasovém stylu módního domu, do kterého vnáší otisk moderní doby. Je zkomponována pro muže svobodné mysli následujícího svůj instinkt a svá vlastní pravidla, jenž se nezdráhá využít žádnou příležitost, kterou mu život přinese. Jeho nespoutaná duše mu velí dívat se na věci kolem sebe z různých úhlů s nezastavitelnou tvořivostí a ničím neomezenou zvídavostí. Tím, že žije v neustálém pohybu uprostřed dynamických vztahů a emocionálních zážitků, se vědomě stává tím, kým chce být, a vždy a všude zanechává svoji nezaměnitelnou stopu.

FERRAGAMO je fougère citrusově dřevitá vůně, již vytvořil parfumér Antoine Maisondieu. Propojuje v sobě svěží a dřevité tóny oslavující italské kořeny značky a její slavnou řemeslnou tradici. Oslnivá exploze středomořských citrusů tvořená jiskřivým bergamotem a citronem je předehrou k překvapivé kombinaci blyštivých květinových fialkových akordů a absolutu z fialkových listů v srdci, umocněnou unikátním FERRAGAMO koženým tónem. Dohromady utvářejí jedinečnou směsici, která okamžitě evokuje nezaměnitelný umělecký odkaz Salvatore Ferragamo. Hřejivé tóny pižma a vetiveru v základu dodávají celé kompozici smyslnou dimenzi.

Vytříbený tvar skleněného flakonu spojuje ikonické motivy Salvatore Ferragamo s moderními prvky. Štíhlé tělo flakonu připomíná mrakodrap uprostřed velkoměsta, lákající k objevování jeho detailů z různých perspektiv. Svislá stuha v námořnické modři podtrhuje protáhlou siluetu a zároveň je podkladem pro logo, v nové podobě složené z jednoduchých písmen, sahající ode dna až k vrcholu flakonu. Protilehlé konce flakonu zdobí další z ikonických prvků módního domu a vytvářejí další úroveň pohledu: charakteristická Gancini spona ve stříbrném metalickém provedení je použitá nejen jako ozdobný prvek, ale také jako metafora mnoha aspektů koexistujících v nitru Ferragamo muže – tradice a inovací, konkrétnosti a kreativity, síly a citlivosti. Tento dualismus je rovněž reprezentován na pohmat kontrastními detaily, metalickými elementy, zastupujícími racionalitu a ostrost, a stuhou s povrchem připomínajícím kožený pásek, evokující emocionální sféru.

Parfém FERRAGAMO vyjde na 2 440 Kč (100 ml) a k dostání bude exkluzivně v síti parfumérii Douglas

Pod vedením kreativního ředitele Paula Andrewa zazáří nové FERRAGAMO ve strhující mediální kampani, v níž hlavní roli ztvárnil herec Hero Fiennes Tiffin. Režie se ujal Gordon Von Steiner a o snímky se postaral fotograf Luca Khouri. Kampaň zachycuje hloubku mužnosti a s ní spojené možnosti. Příběh prozkoumává různé tváře duše FERRAGAMO muže a jeho autentický přístup k životu určovaný jeho osobitým pohledem na vše kolem a odhodlaností. Na pozadí městských mrakodrapů svírá v jedné ruce scénář a propůjčuje svůj hlas otázce „Kým chceš být?“, jako by si zkoušel svoji budoucí úlohu ve světě. Pohlížíme na něj z různých stran a úhlů a pokaždé se nám odkrývá odlišný aspekt jeho charakteru, každý z nich zostřuje jeho vnitřní hlas, tak jako on pohlíží na věci z různých možných perspektiv. Ještě, než konečně vkročí na jeviště, zcela si jistý tím, kým chce být, vyzývá všechny muže kolem sebe, aby učinili stejné rozhodnutí o sobě samých.

Více z rubriky Kosmetika

  • Nové pokušení světa Versace

    Svět Versace je velmi specifický. Barevný a bezstarostný. Není divu, že si v nové kampani na parfém Dylan Turquoise užívá hrdinka...

    Marek Zelený15.10.2020
  • Bezpečný způsob, jak hýčkat svou mysl i tělo

    Stres je prevít, o tom ví své naše pleť, na které se jeho vliv projeví obvykle jako první. Jenže koho by...

    Marek Zelený13.10.2020
  • Redesign české kosmetiky Angry Beards

    Česká kosmetika pro muže Angry Beards mění kabát. Po třech letech budování značky mění logo a spolu s ním i veškerý...

    Marek Zelený5.10.2020
  • Première Fleur: ranní krása, noční nektar

    Při chladném ranním vzduchu se třpytí na okvětních lístcích rosa. Stále spící příroda se při východu slunce pomalu probouzí. Netrpělivé květy...

    Karolína Steinbergerová5.10.2020
  • Zlato a diamanty pomohou s bělením zubů

    Diamantový prášek a částečky zlata krásně vyčistí zuby a už za dva týdny je o jeden odstín vybělí. Speciální zubní pasta...

    Marek Zelený2.10.2020
  • Toužíte po očích bez vrásek, otoků a tmavých kruhů?

    Profesionální francouzská kosmetika Sothys přichází s novou řadou péče o oční kontury Prescription Jeunesse, která nabízí okamžité výsledky k dosažení svěžího...

    Karolína Steinbergerová2.10.2020
  • Uhrančivý K by Dolce&Gabbana Eau de Parfum

    Loňský rok přišla na trh novinka K by Dolce&Gabbana, okouzlující vůně, která ztotožňuje autenticitu moderního muže. Svůdný, šlechetný a charismatický, je...

    Marek Zelený2.9.2020
  • Foreo překvapuje novinkou pro muže

    Švédská skintech značka FOREO zaznamenala během karantény způsobené nemocí COVID rekordní zájem o pečující pleťové produkty pro muže. Rozhodla se proto...

    Marek Zelený2.9.2020
  • AMKIRI: Vůní infuzovaný inkoust na pokožku

    Jednadvacátého března 2019 přivedla značka AMKIRI Visual Fragrance na svět vůbec první produkt ve zcela nové kategorii. Patentovaná formule hedvábného inkoustu...

    Marek Zelený27.8.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.