High society | 25.8.2020 | Jan Pešek

Montblanc představuje novou globální kampaň a mění definici úspěchu

Montblanc, luxusní výrobce psacích nástrojů a doplňků, přichází s novou celosvětovou kampaní. V ní odhaluje tři výjimečné muže, kteří jsou novou definicí úspěchu dnešní doby – scénárista a režisér Spike Lee, herec Taron Egerton a zpěvák, herec a spisovatel Chen Kun.

• Spike Lee (režisér, scénárista, držitel Ceny Akademie, USA) – jako scénárista, který všechny svoje scénáře píše rukou na papír, jeho příběh se soustředí na jeho kariéru vypravěče. Jak je slyšet zvuk pera píšícího na papír, v retrospektivních záběrech je postupně odhalována inspirace stojící za jeho obrovskou vášní pro psaní a filmování: město Brooklyn, jeho obyvatelé, Leeova rodina, filmy a osobní zážitky. Jeho příběh a neuvěřitelné dědictví člověka, který šel za svými sny od útlého dětství, je inspirací pro ostatní, aby naslouchali svým vášním a dělali to, co je žene kupředu.

Nová kampaň značky Montblanc nesoucí název What Moves You, Makes You, oživuje misi značky inspirovat lidi, aby maximálně využili svůj potenciál za svých vlastních podmínek, a zároveň oslavuje ty, kdo v životě následují svoji vlastní a individuální cestu a přepisují zažité kódy úspěchu 21. století. Spuštěná na konci srpna 2020, kampaň zdůrazňuje autentické příběhy svých ambasadorů, kteří jsou důkazem, že následování svých snů a vášní nás definuje jako člověka, lepšího a úspěšnějšího, zatímco produkty Montblanc dělají svému nositeli společnost na cestě za tím, co miluje.

• Chen Kun (zpěvák, herec, spisovatel, Čína) – poslání, které ho naplňuje je mentorování mladších herců v herecké škole ‘The Dome Studio’, kterou založil, a kde svým studentům často píše osobní vzkazy. V jeho filmu je slyšet psaní dopisu, čteného nahlas Chenem, zatímco v záběru běží různé momenty z reálného života studentů Chenovi herecké školy, kde se věnují herectví, improvizaci, tanci a dalším. Jeho příběh inspiruje lidi, aby žili autentický a plnohodnotný život po vzoru člověka, který se snaží co nejvíce vrátit zpět své komunitě způsobem, který odpovídá jeho vášním a zájmům.

Kampaň zachycuje inspirující život oceňovaného scénáristy a filmaře Spikea Leeho a jeho odkaz, který nesporně ovlivnil světovou kulturu; herce Tarona Egertona a jeho neuvěřitelnou cestu, která se před ním otevírá; a herce a zakladatele herecké školy Chena Kuna, který neúnavně hledá nové cesty jak dát co nejvíce zpět své komunitě za využití své vášně ke kreativitě.

• Taron Egerton (herec, držitel Zlatého glóbu, UK) – jako talentovaný herec, jehož inspirující a vzrušující role ho pohánějí. V krátkém filmu je herec zachycen na cestě do New Yorku. Krátká cesta v sobě ukrývá cestu mnohem větší: Taronovu cestu jeho kariérním životem i to, kde vidí sám sebe jako herce. Ve zvratu magického realismu jsou jeho myšlenky promítány na městských billboardech. Jeho příběh inspiruje ostatní, aby využili svého potenciálu tak, jako je mladý herec zachycen na své cestě za využitím toho svého.

S novou kampaní se propojujeme s novou globální generací vůdců a profesionálů a chceme je inspirovat k dosahování jejich potenciálu na jejich cestě životem poháněném vášní spojenou s tím, co dělají. Kampaň vyjadřuje novou touhu žít život, kde profesionální a osobní spolu nesoutěží, ale vzájemně se obohacují. Ač v různých fázích své kariéry, tyto tři kreativní osobnosti kampaně jsou nesporným důkazem toho, že následování toho, co vás žene kupředu, vás nakonec dovede k naplnění a úspěchu,“ říká Vincent Montalescot, Montblanc Executive Vice President Marketing.

Nová platforma společně s kampaní podtrhují základní přesvědčení značky Montblanc, že každý může zanechat stopu; nejenom na jejich cestě za úspěchem, ale také radostí z cesty samotné a snahou, jež inspiruje a vzrušuje na každém kroku. V rámci kampaně Montblanc představuje tzv. „Mark Makers“, vášnivé osobnosti, které dělají, co milují a volí intuici před diktátem. Poháněni vyššími cíli a láskou ke své práci ztělesňují hodnoty těch, kdo mění obraz toho, co úspěch doopravdy je. Odhodlaní konat věci společně s inspirativním nastavením mysli, díky kterému vynikají.

Kampaní What Moves You, Makes You se Montblanc představuje jako „značka luxusního business životního stylu“. „Jsme Maison založený průkopníky, kteří se rozhodli vytvářet inovativní produkty pro ty, kdo touží zanechat na světě stopu. Kampaň je tak ve své podstatě vyjádřením evoluce naší DNA. Způsob, jakým lidé pracují se změnil; priority a hodnoty se posunuly a my jsme cítili, že je čas redefinovat kódy úspěchu ve snaze reflektovat změny, které naši zákazníci zažívají,“ říká Nicolas Baretzki, Montblanc CEO a dodává: „Být tzv. „Mark Makerem“ znamená jiný způsob myšlení. Již to není o statutu nebo dosažení vrcholu, jde o smysluplnou, účelnou a obohacující cestu, na kterou se vydáme a o lidech, které na té cestě ovlivníme.

Související články
reklama
Nenechte si ujít další zajímavé články
Copyright © RF-Hobby.cz
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz