Sociální sítě
Nahoru
reklama

Chopard: Srdce jako symbol

Kolekce Happy Hearts značky Chopard od začátku symbolizuje spojení šťastných srdcí. Kreativní ředitelka značky Chopard Caroline Scheufele tentokrát vdechla této ikonické linii novou energii a ke spolupráci přizvala slavnou topmodelku a filantropku Natalii Vodianovou a její nadaci Naked Heart Foundation. Výsledkem je nádherná kolekce s růžovou perletí v bílém a růžovém zlatě.

Nová kolekce Chopard Happy Hearts s růžovou perletí upevnila spolupráci mezi dvěma ženami s velkým srdcem: Caroline Scheufele, umělecká ředitelka Chopard, a Natalia Vodianová, topmodelka a zakladatelka nadace Naked Heart Foundation, která neúnavně bojuje za zlepšování života znevýhodněných dětí po celém světě.

I když je můj svět velice propojený s krásou, vždy jsem věřila, že bychom se v životě měli starat o to, co se dotkne našeho srdce a ne očí. Caroline je pro mě ženou, která dokáže spojit obojí. Oslňující šperky značky Chopard a naše společné partnerství s nadací Naked Heart Foundation je toho skvělým důkazem. Krása totiž sama o sobě může být velice prázdná. Krása, která je však propojená s laskavostí a empatií, to už je úplně jiný příběh…,“ říká Natalia Vodianová

V kolekci, která rozšířila nabízené portfolio Klenotnictví Dušák, nechybí ikonický náramek Happy Hearts se dvěma spojenými srdci, jež patří k nejpopulárnějším šperkům. Ten doplňuje elegantní náhrdelník a stylové visací náušnice. Všechny šperky jsou v nabídce z eticky těženého růžového a bílého zlata. Část zisků této speciální charitativní kolekce bude věnována na podporu nadace Naked Heart Foundation.

Více z rubriky Extra dárky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.