Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, představil loni v létě imageovou kampaň s přáteli značky. Kampaň spojuje významné české osobnosti, snoubí se v ní národní hrdost i symbolika času.
Nyní se lídrem ambasadorského pelotonu stává Zdeněk Štybar, trojnásobný mistr světa v cyklokrosu a výrazná osobnost současné silniční cyklistiky. Na jeho zápěstí uvidíte nejnovější hodinky Chronomat od švýcarské značky Breitling.
Všichni „friends of the brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou i pro letošní rok tvářemi české společnosti, zastupující na našem trhu patnáct světových hodinářských značek. Carollinum provozuje v Pařížské ulici v Praze tři prodejny: butik Rolex (jediný monobrandový butik této značky v ČR), butik Patek Philippe a multibrand Carollinum. V rámci velkoobchodního zastoupení dodává hodinky a doplňky do více než čtyř desítek míst v ČR a na Slovensku.
Profesionální cyklista si vybral sportovně-elegantní hodinky, které jsou blízké jeho lifestylu. Osobně rád střídá cyklistický dres za úzce střižené džíny a koženou bundu. Švýcarská značka Breitling loni celou modelovou řadu Chronomat redesignovala.
Automatický chronograf s názvem Chronomat zachránil v osmdesátých letech značku před krachem. Nástup quartzových hodinek tehdy změnil zaběhnutá pravidla, a uspět ve světě mechaniky nebylo snadné. Chronomaty poznáte podle výrazných jezdců na lunetě a cibulovité korunky. Značka se nyní vrací k ocelovému tahu Rouleaux, složenému z drobných válečků. Uvnitř ocelového 42mm pouzdra pracuje automatický in-house chronograf B01 se 70hodinovou rezervou chodu. Jak je u Breitling dobrým zvykem, jde o certifikovaný chronometr COSC.