Sociální sítě
Nahoru
reklama

21. století skládá poctu Mezinárodnímu dni ochrany ozónové vrstvy

Věda a čísla mluví jasně. Za rapidně rostoucí emise skleníkových plynů, za zrychlující se oteplování a častější přírodní katastrofy může prokazatelně lidská činnost,“ píše ve svém aktuálním editorialu Jan Zelenka, šéfredaktor měsíčníku 21.století.

Vydání, které vychází 16. září – tedy příznačně v Mezinárodní den ochrany ozonové vrstvy, a v den výročí, kdy svět ratifikoval Montrealský protokol o látkách poškozujících ozonovou vrstvu, dedikoval společně s redakčním týmem trendům udržitelnosti a tématům ekologie a recyklace.

Speciální vydání měsíčníku 21.století je na trhu od 16. září

Mezinárodní agentura pro energii (IEA) vydala nejnovější zprávu, že do dvou let, snahám lidstva navzdory, rekordně stoupnou emise skleníkových plynů. Proto celý civilizovaný svět s plnou porcí naléhavosti uhání k uhlíkové neutralitě,“ pokračuje ve svém úvodníku ve vydání, jež je celé vytištěno na CO2 neutrálním papíře, jehož strukturu tvoří přibližně 60 % recyklovaného papíru.

Téma udržitelnosti se týká nás všech a ve velké míře na něj poukazují i významné značky světa luxusu

Speciálně připravované říjnové číslo magazínu 21.století navíc vyjde v rozšířeném nákladu, jehož část je určena k selektivní distribuci, a to nejenom v rámci partnerských škol, ale i v Čechách sídlících společností. Ty s jeho pomocí budou šířit osvětu problematiky nadále.

Nedílnou součástí vydání je také představení světové výstavy Dubai EXPO 2020. Právě pro ni redakce časopisu 21.století připravila i knižního průvodce v anglicko-českém jazyce, který je k dostání nejenom v knihkupectví, ale bude k dispozici i v českém pavilonu v Dubaji, a to po celou dobu expozice od 1. října do 31. března 2022.

Více z rubriky Akce

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.