Sociální sítě
Nahoru

Ambasadorská kampaň společnosti Carollinum pokračuje s Evou Jiřičnou

Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, představil loni v létě imageovou kampaň s přáteli značky („friends of the brand“). Kampaň spojuje významné české osobnosti, snoubí se v ní národní hrdost i symbolika času.

Spojení s Evou Jiřičnou je v mnoha ohledech výjimečné. Přesah zatím poslední kampaně naprosto koresponduje s mottem, které vizuál doprovází, a pochází z pera slavné české architektky.

Eva Jiřičná i Tamara Kotvalová, majitelka Carollina, mají mnoho společného. Kromě úspěchů v profesním životě jsou obě velmi empatické a snaží se pomáhat lidem, kteří v životě tolik štěstí neměli a potřebují podporu druhých. Díky jejich společnému snažení se tak letos dostane půl milionu korun k mladým lidem, kteří v osmnácti letech odcházejí z dětského domova do běžného života. Nadační fond Veroniky Kašákové jim zajišťuje „průvodce“, mentora, který jim pomáhá v reálném světě a snaží se, aby se co nejpřirozeněji zařadili do společnosti.

Architektka Eva Jiřičná si Nadační fond Veroniky Kašákové vybrala sama. Vzdala se pro sebe jakékoli odměny a částku 500 tisíc korun tak kompletně věnuje této charitativní organizaci.

Evu Jiřičnou velmi obdivuji, vážím si jí profesně i lidsky. Je to dáma oddaná své profesi, zároveň však neustále připravená pomáhat druhým. Mám ráda silné ženy, co mají navíc velké srdce,“ dodává ke spolupráci Tamara Kotvalová a prozrazuje: „S Evou se známe již delší dobu, fotily jsme spolu před lety nadační kalendář. Letos jsme se spojily, abychom společně podpořily ty, na které svět, třeba i ten profesní, teprve čeká.“

Jsem ráda, že můžu přispět Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové, který se stará o zapomenuté děti vycházející z dětských domovů. Mám radost, že mohu podpořit právě tuto nadaci, jejíž zakladatelka z vlastní zkušenosti ví, jak se takový mladý člověk cítí.“ Vysvětluje svůj výběr Eva Jiřičná.

Všichni „friends of the brand“, tedy přátelé rodinné firmy Carollinum, budou i letos tvářemi české společnosti, jež zastupuje na našem trhu patnáct světových hodinářských značek v čele s Rolex, Patek Philippe či Breitling.

Více z rubriky High society

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.