Sociální sítě
Nahoru

Popularita samozahřívacích očních masek Belnuit roste

Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13, zaujaly tamní lázeňské hotely. Podle nich je ale bohužel právě teď „blbá doba“.

Místním lázeňským hotelům, včetně těch nejznámějších, se náš produkt, hřejivé oční masky Belnuit, které v době covidových omezení našly mezeru na tuzemském trhu, líbí,“ říká Sekulová. Kromě županu a pantoflů by si hoteloví hosté mohli užít relaxaci s oční maskou – ať už během pobytu, nebo až doma po návratu z lázní.

Jenže podle hotelů je nyní doba nejistá, nemají teď tolik hostů a neví, co bude,“ vysvětluje podnikatelka zdrženlivost karlovarských hotelů k novince na trhu, která by se, nebýt pandemie koronaviru, nepochybně stala automatickou součástí hotelových balíčků pro návštěvníky. „Pro hotely, jak říkají, je teď blbá doba,“ dodává.

Kdo ale podle Sekulové „exportu myšlenky lázeňství“ využívá, jsou tuzemské kosmetické salóny. „Náš relaxační produkt a s ním související zhruba půlhodinovou proceduru už nabízejí kosmetická a wellness studia po celé republice,“ dodává.

Výzvou podle Kateřiny Sekulové budou objednávky do konce roku. Ve skladech její firmy už totiž zbývá posledních pár tisíc balení této relaxační pomůcky, která navozuje lázeňskou atmosféru doslova kdekoliv. „Teď je ještě máme za příznivou cenu, ale kvůli nákladům na dopravu je budeme muset zdražit,“ doplnila Sekulová.

Více z rubriky Wellness

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.