Samozahřívací oční masky Belnuit, které v letošním roce uvedla na tuzemský trh mladá karlovarská podnikatelka Kateřina Sekulová, se stávají originální alternativou k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.
Vyplývá to se statistik a objednávek e-shopu www.belnuit.cz, který Sekulová provozuje ve spolupráci s reklamním a grafickým studiem F13.
„Na samém začátku, kdy jsme v době koronavirových omezení uvedli na tuzemský trh zdravotně nezávadné samozahřívací relaxační oční masky, představovali až 80 procent zákazníků na našem e-shopu muži,“ vybavuje si Sekulová: „V době covidu jsme masky prezentovali jako malé domácí lázně a možnost, jak si dopřát svou chvilku klidu a relaxace. Jako něco, co má harmonizující efekt na tělo i mysl.“
Muži podle ní v době koronaviru chtěli svým partnerkám a manželkám dopřát chvilku odpočinku alespoň doma, když nebyly přístupné lázně a kosmetická a wellness studia. „V průběhu roku, poté, co si ženy už vyzkoušely, si masky začaly kupovat samy, ale teď se genderový poměr objednávek opět mění.“
Dokládají to podle ní aktuální předvánoční statistiky objednávek na e-shopu „Představitelé tzv. silnějšího pohlaví pochopili, že hřejivá oční maska Belnuit je originální alternativou k tradiční vánoční dárkové kosmetice a parfémům.“
Samozahřívací relaxační oční masky, jak zdůrazňuje karlovarská podnikatelka, splňují normy pro zdravotnické prostředky (certifikace ISO13485, CE a FDA zajišťující bezpečnost výrobků). Jsou vyrobeny ze 100% bavlněné netkané textilie určené pro medicínské účely a dosahují nulového alergického a virového testu.