Sociální sítě
Nahoru
reklama

Módní návrhářka ze své kariéry udělala start up a během jediného dne získala milon

Odmalička ji bavilo malovat, ovšem vášeň objevila v látkách, barvách a střizích. Janine Řezáčová se nadchla pro módu a neodradil ji ani fakt, že ji vyhodili z vyšší návrhářské školy.

Přihlásila se tedy na školu další a založila při studiu vlastní značku Janine – Made by Love, která se vyznačuje svou extravagancí spojenou se základními prvky. Svým nezaměnitelným podpisem vnáší Janine do světa módy jemnost, ženskost a barevnost.

Teď jde s kůží na trh. Jako první spojila své síly s novou platformou Ikiseq, první burzou lidského potenciálu svého druhu, a stává se první Češkou, jejíž kariéra je takzvaně ztokenizovaná. Na její úspěch si teď mohou “vsadit” fanoušci i investoři, a pokud se Janine splní její sny, mohou na tom dokonce i vydělat. Odhodlání a drive má sedmadvacetiletá Janine obrovské! „Dnes žiju svůj sen, dělám to, co mě baví a maximálně naplňuje. V budoucnu chci vidět své oblečení ve filmech a na lidech, kterých si vážím,” odhaluje své plány.

Nejznámějším z jejích modelů jsou bombery šité na míru. Janine našla díru na trhu, protože primárně na letecké bundy se mnoho značek nezaměřuje. Její trademarkovou záležitostí je pak kombinace materiálů, které se k sobě na první pohled nehodí, vypadají však přímo skvěle!

Avšak v jejich kolekcích toho najdeme mnohem víc. Ať už jde o šaty, modely na zakázku, či charitativní kolekci triček podporující Chrty v nouzi.

Ve spojení s Ikiseqem vidím skvělou možnost dělat věci efektivněji, kvalitněji a na profesionální úrovni,” popisuje důvod, proč se rozhodla nakopnout svou kariéru, spojit se s profesionálním managementem a získat peníze na posun vpřed. A proč by do Janine měli lidé investovat? „Má práce je vidět, člověk si hned může prohlédnout, dočeho investuje a vidět v tom tu hodnotu. Slow fashion má budoucnost, lidé se vždy budou chtít oblékat originálně a kvalitně a chtějí znát příběh svého oblečení,” dodává.

Jako bakalářskou práci představila svou módu na fashion show v pražském Vnitroblocku. Tváří její značky je pro letošní rok herec a muzikant Igor Orozovič, oblečení Made by love nosí i zpěvák Raego, Zděněk Piškula, influencerka Cara. Tahle dívka se toho rozhodně nebojí a uvidíme, jak bude kariéra prvního ztokenizovaného člověka v České republice pokračovat.

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.