Sociální sítě
Nahoru

Značku Chronotechna čekají změny

Česko-švýcarská hodinářská značka Chronotechna, která jednou z nejúspěšnějších tuzemských kampaní na crowdfundingové platformě Kickstarter před třemi lety znovu vrátila na hodinářskou mapu jméno prvního poválečného výrobce hodinek v Československu, má nového šéfa.

Od 1. ledna se jím stal Pavel Kalouš, který přichází z investiční skupiny Rockaway Capital, kde vedl její PR a komunikaci.

Chronotechna vyrábí mechanické hodinky, ve kterých se snoubí precizní práce švýcarských hodinářských mistrů s českou tradicí a vědou, a to vše za dostupnou cenu, která otevírá fascinující svět mechanických hodinek nastupující generaci milovníků hodinek.

Její první model se před třemi lety stal dokonce třetím nejúspěšnějším českým projektem na platformě Kickstarter, kde se na jeho vznik vybralo téměř 9 milionů korun.

Novým CEO Chronotechny se stal Pavel Kalouš, značka chce do konce roku představit další tři modely hodinek

Podobně velkému zájmu se loni v srpnu těšila i další kampaň Chronotechny, kde byl představen druhý model Nano Dive – potápěčské hodinky ve sportovním designu, s otočnou lunetou a vodotěsností do 300 metrů. Navíc se pyšní ciferníkem z unikátního materiálu Vantanium, který je tak černý, že pohlcuje až 99,965 procent veškerého dopadajícího světla.

Pro Chronotechnu ho vyvinul tým Jana Macáka z Centra materiálů a nanotechnologií při Fakultě chemicko-technologické na Univerzitě Pardubice, a jde o jeho vůbec první aplikaci v praxi.

Právě tohle spojení špičkové vědy a špičkové hodinařiny dělá z Chronotechny unikátní značku. Naší ambicí je hledat podobné inovativní materiály, technologie nebo postupy a přenášet je na zápěstí našich zákazníků v podobě kvalitních a designových hodinek. Chceme oslovit všechny milovníky mechanických hodinek, kteří rádi objevují a poznávají svět kolem sebe, prahnou po dobrodružství, cestují a ve světě hodinek hledají něco neotřelého,” říká Pavel Kalouš.

Úspěch podobných nezávislých značek, které dokázaly uspět i v konkurenci zavedených švýcarských gigantů, ukazuje, že na trhu roste poptávka po prémiových švýcarských hodinkách, které se vyrábějí v limitovaných edicích a jejichž cena většinou nepřekračuje 1000 eur. Na stejný trend navazuje i Chronotechna, která ke značce “Swiss Made” přidala ještě kus české tradice.

Více z rubriky Hodinky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.