Původní kampaň společnosti Carollinum oslavuje osobnosti Česka, které se zasloužily o věhlas republiky v zahraničí. Leitmotivem je národní hrdost. To je téma, jež v Carollinu rezonuje – důraz na tradici, morální hodnoty a pomoc těm, kdo ji potřebují, je neodmyslitelně spjat s myšlenkou Carollina.
Kampaň začala v roce 2020, jejími tvářemi se před dvěma lety stali poslední žijící pilot RAF armádní generál v. v. Emil Boček, kardiochirurg profesor Jan Pirk či golfistka Klára Spilková. V minulém roce se k této trojici přidali profesionální cyklista Zdeněk Štybar a fenomenální architektka Eva Jiřičná.
Celá kampaň vrcholí na jaře 2022 a její součástí se stává další významná osobnost českého sportu, finalista Wimbledonu z roku 2010 a nejmladší tenisová legenda Tomáš Berdych. Sběratel hodinek a velký fanoušek jemné mechaniky, který se letos stal ambasadorem společnosti Carollinum, je také jedním z nejslavnějších sportovců v historii Česka.
Tamara Kotvalová, majitelka a zakladatelka Carollina, se v nejnovější kampani objeví po boku ambasadorů. Ke kampani dodává: „Naše kampaň s významnými osobnostmi Česka nebyla prvoplánová, hodinek ambasadorů jste si možná ani nevšimli. Její myšlenkou bylo spojit se s lidmi, kteří nás reprezentují a proslavili naši zemi i v zahraničí. Podpořit ty, kteří si zaslouží opravdovou pozornost. Naše přátele, k nimž s úctou vzhlížíme a dlouhodobě podporujeme je nebo jejich projekty. Například s architektkou Evou Jiřičnou jsme se domluvily, že odměnu půl milionu korun věnuje Nadačnímu fondu Veroniky Kašákové na pomoc mladým lidem opouštějícím dětské domovy.“
Tamara Kotvalová, která společnost Carollinum, s. r. o., založila v prosinci 1995, je stále jejím 100% vlastníkem. Podnikat začala v roce 1996, kdy otevřela monobrandovou prodejnu značky Montblanc. Dnes tato firma vykazuje víc než sedmisetmilionový roční obrat a je lídrem českého hodinářského trhu.
Výročí 25 let bylo původně plánováno na rok 2021, ale kvůli koronavirové situaci došlo k přesunutí na jaro 2022. Současně si letos připomínáme 20 let od otevření monobrandového butiku Carollinum v roce 2002. Právě tehdy začala hodinářská éra, jež vedla k současným čtyřem butikům v pražské Pařížské ulici.
Společnost Carollinum provozuje butik Rolex, jediný monobrandový butik této značky v ČR, exkluzivní butik Patek Philippe, butik Breitling a multibrandovou prodejnu Carollinum. V rámci velkoobchodního zastoupení dodává hodinky a doplňky do více než čtyř desítek míst v ČR a na Slovensku.
V Carollinu pracuje i Daniela Jannová, dcera Tamary Kotvalové, a to na pozici provozní ředitelky. Tamařin syn Matěj Kotval začal v Carollinu pracovat v roce 2020 a prochází tradičním firemním kolečkem, nyní na pozici prodejního asistenta v butiku Rolex.