Sociální sítě
Nahoru
reklama

Dražba unikátních hodinek SeaQuest Dive vynesla 740 tisíc korun

Hodinářská značka Chronotechna představila limitovanou edici svých potápěčských hodinek SeaQuest Dive “Azzure Deep”, které se pyšní speciálním azurovým ciferníkem a kterých byly vyrobeny pouhé tři kusy. Všechny tři Chronotechna věnovala na dobročinné účely a jejich dražbou se vybralo v přepočtu úctyhodných 740 tisíc korun.

Zatímco poznávacím znakem hodinek Chronotechna se stal ultra černý ciferník, v tomto případě udělala česko-švýcarská značka výjimku a vyrobila tři kusy hodinek SeaQuest Dive s azurovým ciferníkem, který u těchto hodinek nebude v budoucnu už nikdy použit, což podporuje unikátnost tohoto výjimečného modelu.

Všechny tři hodinky už mají své nové majitele, první z nich byly v Turecku, kde Jan Sýkora, jeden z investorů Chronotechny, dlouhodobě podporuje podmořský archeologický průzkum tureckého pobřeží, vydraženy za 25 tisíc eur, tedy v přepočtu za zhruba 620 tisíc korun ve prospěch Mediterranean Archaeology Association, která vybrané peníze využije na financování nové expediční lodi se špičkovou dekompresní komorou.

Druhé hodinky během stejné dražby dostal jako osobní dar Hakan Öniz, profesor na Akdeniz University v Antalyi a uznávaný turecký podmořský archeolog, který v roce 2018 vedl průzkumný tým, jenž na pobřeží u Antalye objevil v hloubce 56 metrů víc než 3600 let starý vrak lodi, což z něj oficiálně udělalo nejstarší vrak na světě.

Celý příběh hodinek SeaQuest Dive “Azzure Deep” se pak na začátku tohoto týdne uzavřel na pražském Žofíně, kde třetí hodinky vydražil během filantropického večera, pořádaného Nadací Via, známý lihovarník Martin Žufánek. Ten je mimo jiné majitel i prvních hodinek Chronotechna z roku 2018 a o unikátní model SeaQuest Dive nakonec na Žofíně svedl aukční bitvu, která jejich cenu nakonec vyšroubovala na 120 tisíc korun.

Mám z toho ohromnou radost. Jsem rád, že naše hodinky nejen dělají radost, ale hlavně že dokáží pomoct krásným a skvělým projektům. Každé z těchto tří hodinek teď mají svůj jedinečný příběh, a o tom přesně podle mě je i samotná vášeň pro krásné hodinky,” říká CEO Chronotechny Pavel Kalouš.

Více z rubriky Hodinky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.