Sociální sítě
Nahoru
reklama

Mionetto Prosecco inspiruje v módě i umění

Svět prosecca a umění jdou ruku v ruce. Oba se navzájem prolínají a jsou s námi při našich velkých, ale i menších životních okamžicích. Mionetto Prosecco se proto rozhodlo obě oblasti propojit, a to spoluprací s lokální českou designérkou a umělkyní Lucií Kalousovou, která pro značku vytvořila sérii stylových kabelek a obrazů inspirovaných širokým portfoliem značky i jejím ikonickým designem.

Itálie se odjakživa označuje za kolébku umění, módy a v neposlední řadě i prosecca. Dohromady pak tyto oblasti tvoří fenomén známý jako „la dolce vita“, tedy sladký italský život. Ten se vyznačuje uvolněným životním stylem naplněným chvilkami s přáteli, kulturou i příjemným odpočinkem, který si právě Italové umí dokonale užít.

To potvrzuje i česká designérka a umělkyně Lucie Kalousová: „Jsem velkou fanynkou italského životního stylu. Umění žít a užít si každý okamžik je mi velmi blízké. Kromě toho jsem ale milovnicí prosecca. Dávno ho už nevnímám jen jako přípitek při slavnostních událostech, u nás se totiž otevírá téměř při každé večeři. Jsem proto moc vděčná za to, že mi Mionetto Prosecco dalo příležitost ukázat, co umím.“

Móda a Mionetto

Miliony žen po celém světě si nedokážou představit život bez stylové kabelky. Je nepostradatelným módním doplňkem i vizitkou, která odráží životní styl. Protože se Mionetto Prosecco se světem módy jednoznačně pojí, představilo kolekci právě tohoto nejvýraznějšího ženského módního doplňku.

Kolekce kabelek Mionetto Prosecco nabízí výběr z několika stylových variant, které se hodí pro každou denní příležitost. Od malé, večerní, inspirované luxusní řadou Mionetto Cartizze po velkou kabelku, která odráží mimořádnost vlajkové lodi Mionetto Prosecco Prestige DOC brut. „Inspirací mi bylo široké portfolio značky Mionetto Prosecco. Ke každé z pěti lahví jsem vytvořila jednu kabelku. Nadchly mě jak oblé tvary lahví, tak samozřejmě signifikantní barvy, jako je oranžová, černá, světle růžová nebo zlatá, které odráží barvu prosecca. Mimo to jsem se nechala inspirovat i samotným nápojem, tedy šumivým proseccem,“ říká ke kolekci Lucie Kalousová, jíž je Itálie blízká nejen životním stylem, ale také materiály, které pro svou tvorbu využívá. Kabelky, které souhrnně označuje jako „poppetky“, se vyrábějí ručně v malém rodinném brašnářství, a to z prvotřídní italské kůže: „Poppetky jsou zhotovené z nejlepší hovězí lícové usně, podšívku s logy obou značek pak tvoří broušená vepřovice,“ doplňuje autorka.

Plíšky jako součást umění

Nejsou to však jen tvary, barvy nebo obsah lahve, samotnou inspirací byly autorce i jednotlivé části lahve, ze kterých vytvořila dva originální obrazy.: „Na své návštěvě Francie jsem vypozorovala, že si lidé plíšky od šumivých vín sbírají a často si s nimi zdobí interiéry svých domovů. Ten nápad se mi líbil, ale přemýšlela jsem nad vkusnějším provedením. Až mě napadlo je zakomponovat přímo na plátno,“ komentuje Lucie Kalousová. Díla jsou tvořená 80 černými plíšky od prosecca a dominuje jim oranžová a zlatá barva.

Mionetto Prosecco s lokálními designéry a umělci spolupracuje opakovaně. Před třemi lety například vznikla série setů spodního prádla, kterou pro značku vytvořila módní návrhářka Tereza Vu.

Propojení se světem módy a umění je naším koncepčním cílem delší dobu. Prosecco a obecně umělecký svět jdou ruku v ruce. Máme proto radost, že jsme společně s Lucií Kalousovou vytvořili toto jedinečné spojení, které synergii mezi proseccem a uměleckým světem dokonale vystihuje,“ říká ke spolupráci s designérkou Marek Žižkovský, manažer značky Mionetto pro Českou republiku.

Více z rubriky Dámský svět

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.