Sociální sítě
Nahoru
reklama

Pestrobarevná extravagance v pojetí Maurice Lacroix

Posledních pět let přineslo velmi zvláštní a odvážným způsobem pojaté spolupráce mezi kreativními umělci a hodinářskými značkami. Na tomto poli se hodně angažovala avantgardní značka TAG Heuer, která své jméno propojila s umělcem, který si říká Alec Monopoly. Stejnou cestou šla třeba také značky Hublot, ale i Swach na straně druhé. Nyní se k nim nově přidává Maurice Lacroix.

Privátně vlastněná značka Maurice Lacroix tak pokračuje v šíření informací o svých letos odhalených hodinkách Aikon #tide, a to vydáním nové varianty vytvořené ve spolupráci s thajským umělcem: Benzilla. Vzniklá speciální edice hodinek spojuje svět pouličního umění a hodinářství a využívá řadu zářivých barev.

Nedávno spuštěný projekt Aikon #tide představuje nový, zodpovědný přístup k výrobě luxusních hodinek. Vyrobeny jsou z upcyklovaného plastu vázaného na oceán, na výrobu jedněch hodinek je pak za potřebí v průměru 17 PET lahví, a to včetně ekologicky řešeního balení.

Novinka Maurice Lacroix Aikon #tide nese přízvisko streetartového umělce Benzilla, jež se za projekt postavil. Tento absolvent Bangkokské university, který se původně soustředil na užitné umění a předměty každodenní potřeby, proslul svým barvami oplývajícím pouličním uměním. To je interpretováno na číselníku, který zdobí ikonický trojoký mimozemšťan LOOOK, který údajně přišel z jiné galaxie, aby mohl s námi v poklidu žít.

V jeho počinech se dost často staví vedle sebe pruhy betonu s jeho osobitým, hravým použitím barev. Paradoxní je, že ve svých kompozicích rád používá četné odstíny, což je pro barvoslepého muže docela překvapivé. Tuto potenciální překážku však překonal. Svou pílí a odhodláním dosáhl celosvětového uznání.

Více z rubriky Hodinky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.