Sociální sítě
Nahoru
reklama

Moderní barefoot boty Skinners Walker

Brněnská značka Skinners rozšířila po šesti letech působení své portfolio o další produkt, který přirozeně doplní doposud vyráběné ponožkoboty. Po bezmála ročním vývoji představili Skinners moderní barefoot boty Skinners Walker uzpůsobené pro chůzi ve městě. Skinners sází kromě kvality zejména na design, který byl hlavním důvodem k vytvoření vlastní řady barefoot bot.

Chtěli jsme vytvořit takové barefooty, ve kterých by se člověk nemusel stydět jít na rande,“ popisuje spoluzakladatel Skinners Petr Procházka prvotní impuls k výrobě. Boty umístili Skinners 15. 6. na crowdfundingový portál Hithit, na němž se cílová částka 550 tisíc korun vybrala během necelých osmi hodin. 40 dní po ukončení kampaně splnila značka díky podpoře více než dvou tisíc dárců stanovený cíl na 1378 % procent a vybrala téměř 7,6 milionu korun.

Stala se tak druhým historicky nejúspěšnějším projektem na portále Hithit.cz a prvním nejúspěšnějším projektem vybírajícím finanční prostředky na výrobu produktu.

První páry nasadí zákazníci už na podzim

Jsme firma, která vznikla díky crowdfundingu. Produkty tak tvoříme a uvádíme na trh s pomocí zákazníků právě skrz crowdfundingové portály. Osobně žádná očekávání v podobě finální částky nikdy nemívám. Zaměřuji se spíš na to, zda si sám před sebou mohu s čistým svědomím říct, že jsem pro kampaň udělal maximum toho, co šlo. Míra, s jakou se poté případně (ne)dostaví úspěch pak vnímám jako odraz vynaloženého usilí a toho, zda člověk s produktem splňuje určitou poptávku na trhu. Příprava samotné kampaně trvala několik týdnů, scénář k videu jsem si napsal sám. Období příprav bylo trochu na hlavu, protože jsem během nich musel zároveň létat do Portugalska a řešit vývoj a výrobu bot,” popisuje Petr Procházka start kampaně.

Všechny boty bychom měli dodat v plánovaných termínech, v Portugalsku už máme zarezervované první výrobní termíny na konec září, na kterých budeme osobně přítomni i s vlastními experty a soudním znalcem. Klíčovým dílem jsou ale formy na podešve, které jsou nyní ve výrobě. Pokud u nich nenastane nějaký problém a budou splňovat požadované parametry, nazují si zákazníci první páry našich barefoot bot již tento podzim,” vzkazuje Procházka dárcům i budoucím zájemcům.

Kvalitní a designový kousek do města i na maraton

Zakladatelům Skinners na trhu chyběla obuv, která by splňovala parametry barefoot obuvi, tedy byla dostatečně flexibilní, prostorná v oblasti prstů, měla tenkou podešev a nohu celkově na rozdíl od klasické obuvi neutlačovala.

Spousta klasických bot na trhu je sice hezká, ale zcela nefunkční. Na druhou stranu většina modelů barefoot obuvi není uzpůsobena pro celodenní nošení ve městě, nebo nevypadá dostatečně lichotivě. Lidé se tak často kvůli komfortu a estetice při chození ve městech uchylují k chození v běžecké obuvi. Neuvědomují si ale, že tato obuv je konstruována pro běh, nikoli pro chůzi, a nohu tak ve výsledku spíše přetěžují,“ vysvětluje Petr Procházka, který je sám držitel několika mezinárodních ocenění za design včetně prestižního ocenění Red Dot.

Nohy jako v peřince

Skinners Walker jsou uzpůsobeny pro užití v městském prostředí a k městské módě. Vhodné jsou do kanceláře, kina i na sportovní aktivity. „Velkou výhodou je použití organického udržitelného materiálu tencel uvnitř boty. Toto přírodní vlákno je vyrobeno z celulózových vláken eukalyptu a působí dvojím termoregulačním účinkem, a to v závislosti na ročním období. V teplých měsících vyniká výbornými chladicími schopnostmi, naopak v zimě příjemně zahřeje. Pro svou hebkost a bezkonkurenční kvalitativní vlastnosti je často využíván na prémiových matracích. A přesně tenhle pocit jsme do bot chtěli přenést. Za cíl si totiž klademe naučit lidi, aby se stejně, jako se v poslední době začali učit důležitosti spánku, naučili i důležitosti vhodného obouvání,“ doplňuje Procházka.

Ten sám zdůrazňuje, že z průzkumů vyplývá, že nepadnoucí a nekvalitní obuv způsobuje zdravotní problémy až polovině populace. Stát může nejen za špatnou klenbou chodidla, vbočenými palci a kladívkovými prsty, ale také za bolestmi hlavy a migrénami.

Naši zákazníci u nás mají dveře otevřené, na každém balení ponožkobot je dokonce napsané, že pokud budou mít cestu kolem, můžou se k nám stavit na kafe nebo pivo. Nedávno jsme tak u nás v Brně přivítali i jednu americkou rodinu, která cestovala po Evropě. Do budoucna doufáme, že se nám podaří vztahy se zákazníky budovat i skrz vlastní kamenné prodejny,“ uzavírá Petr.

Více z rubriky Móda

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.