Sociální sítě
Nahoru
reklama

Bulgari přináší kampaň I Believe in Wonder

Letos na Vánoce klenotnický dům Bulgari představuje kampaň I Believe in Wonder, která nás nabádá, abychom uvěřili na zázraky. Otevřete své srdce i mysl zázrakům a užijte si svátky v novém světle. Naučte se hledat krásu a šarm v každé stránce života. Vánoce jsou kouzelným časem – ale pouze tehdy, když věříte na zázraky; oddejte se tedy síle okamžiku a nechte se okouzlit dokonalými dárky.

Značka Bulgari si pro sváteční období připravila novou kampaň I Believe in Wonder, která navazuje na letošní kampaň Unexpected Wonders. Je znovu inspirována chvílemi, prosycenými radostí a byla nafocena v Římě, který je domovem a nekonečným zdrojem inspirace klenotnického domu Bulgari. Kampaň nás vzývá, abychom se nechali okouzlit zázraky a nebáli se vychutnat nečekaná potěšení, která nám svět přináší. Nabádá nás, abychom šířili tuto vizi dále a inspirovali tak ostatní.

Zázrak je v kampani metaforicky ztvárněn jako roj jasných světlušek, které nás hravě svádějí, abychom se ponořili do slavnostní atmosféry svátků, a s radostí jsme vychutnávali zázraky každodenního života.

Od pozorování hvězd v jasné noci až po mihotavé kouzlo světlušek, tyto jasné ikony v záblesku světla zachycují záhady vesmíru a vrací nás zpět do dětství, kdy byl pro nás každý den plný zázraků. Hvězdy nám, stejně jako diamanty a drahé kameny, připomínají úžasnou sílu přírody a zásadní okamžiky, které nás povznášejí na duchu.

Kampaň I Believe in Wonder má také filantropický přesah – je zdrojem inspirace a nekonečným řetězcem zázraků. Zástupci značky Bulgari jí spustí na všech tradičních kanálech a věří, že jejím prostřednictvím zažehnou jiskru pochopení pro jasnější budoucnost.

V návaznosti na tuto vizi je součástí kampaně I Believe in Wonder partnerství s organizací Save the Children. Tato kolaborace trvá již déle než jednu dekádu a jejím cílem je podpořit děti v ohrožení a zajistit jim lepší vzdělání a péči. Aktivity v rámci vánoční kampaně jsou cíleny na podporu vzdělávání nejmenších dětí v Zambii a mají zajistit právo na vzdělání dětem ve věku 3 až 8 let, žijícím ve venkovských oblastech, které prakticky nemají přístup ke službám veřejného vzdělávání.

Kampaň zahájí speciální video, jehož hvězdou je dítě pohlcené světem zázraků a kouzlem všedního dne. Každou scénu doprovází jiskřivé světlušky, které jsou motivem symbolizujícím atmosféru nadcházejících svátků i řetězec zázraků, který kampaň uvádí do pohybu. Díky digitální sféře mohou klienti i širší publikum konkrétně podpořit iniciativu Save the Children v Zambii prostým sdílením.

Značka Bulgari také ve spolupráci se společností Meta vytvořila dvojitou platformu I Believe in Wonder v rozšířené realitě. Je dostupná po celém světě pro Stories a Reels na Facebooku i Instagramu. Prostřednictvím fotoaparátu v selfie módu se mohou uživatelé „podělit o zázraky“ a vytvořit si selfie aktivovaná úsměvem; čím více se budou smát, tím více světlušek se objeví na obrazovce. Když fotoaparát natočíte směrem k okolí, lidé se stanou součástí unikátní scény: atmosféra se rozjasní světlem mihotavých světlušek v interakci s přirozeným pohybem ruky v magické kombinaci, spojující realitu s virtuálním světem. Uživatelé mohou prostřednictvím postování a označování přátel pomocí tagu rozjet svůj vlastní nekonečný řetězec zázraků a pomoci.

Dárky jsou oslavou našich nejhlubších, nejintenzivnějších a nejtrvalejších pout; vztahů mezi milenci, rodinou a přáteli. Radost z obdarovávání začíná mnohem dříve než pouhý akt předání daru, začíná okamžikem, v němž se zrodí myšlenka na dárek.

Tato idea stojí za konceptem letošního vánočního designu butiků Bulgari. Od listopadu se mohou klienti butiků Bulgari nechat pohltit kouzlem Bulgari prostřednictvím Instagramové platformy, dostupné ve vybraných světových lokacích. Díky speciálnímu QR kódu se mohou návštěvníci zapojit do scény plné zázraků: interaktivní zážitek zaujme smysly, obrazovka se zaplní třpytivými dárky; když se dárků dotknete, promění se ve světlušky, které jsou symbolem magického kouzla svátků u Bulgari.

Více z rubriky Klenoty

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.