Ještě než v Abú Dhabí o víkendu vypukne Velká cena formule 1, tedy Grand Prix Abu Dhabi, navštívil velvyslanec značky IWC pilot Lewis Hamilton vlajkový butik značky ze Schaffhausenu v obchodním domě Dubai Mall.
Jezdce týmu Mercedes-AMG PETRONAS Formula One™ vzala na prohlídku Dubaje a nechala ho v butiku Alexandra Hirschi, lépe známá jako „Supercar Blondie“. Po příjezdu ho navíc osobně přivítal generální ředitel značky IWC pan Chris Grainger-Herr a dokonce i bývalá hvězda světa formule 1 pilot David Coulthard. Zatímco Hamilton a Coulthard zažili koncept butikového „new retail“ se závodní tématikou, hovořili o své vášni pro motoristický sport a strojírenství, o svém vztahu s IWC a o svých oblíbených hodinkách.
Inovativní butikový koncept „new retail“ IWC stírá tradiční hranice mezi fyzickým obchodem a digitálním zážitkem. Interaktivní funkce a služby umožňují návštěvníkům ponořit se do světa IWC bezprecedentním způsobem a posouvat maloobchodní prodej luxusních hodinek na novou úroveň. První vlajkový butik s tímto konceptem byl otevřen už v září 2020 ve švýcarském Curychu.
Středobodem „IWC Racing Works“ je IWC Racing Mercedes-Benz 300 SL „Gullwing“, oficiální závodní vůz IWC Racing Teamu. Dubajský butik pak lze označit za druhou „new retail“ vlajkovou loď. Navržen ve funkční estetice Big Pilot’s Watch, byl otevřeno v březnu 2022 a zaměřuje se na dlouhodobé spojení IWC se světy motorsportu a závodění.
Centrální výstavní plocha například mapuje partnerství IWC s Mercedes-AMG a týmem Mercedes-AMG PETRONAS Formula One, zatímco Engineering Wall umožňuje návštěvníkům nahlédnout do historie konstrukčních řešení hodinářské manufaktury. Dodejme jen, že před několika týdny IWC otevřelo svůj třetí „new retail“ vlajkový butik v Taikoo Hui Mall v Šanghaji v Číně.