Sociální sítě
Nahoru

Porsche představuje vstup do virtuálních světů během akce Art Basel v Miami

Společnost Porsche během veletrhu Art Basel v Miami zahajuje své počiny se značkou v digitálním světě a představuje svou první kolekci nezaměnitelných tokenů (NFT). Lutz Meschke, místopředseda představenstva a člen představenstva zodpovědný za finance a IT k tomu dodává: „Tento projekt je dalším prvkem naší strategie digitalizace. Zavázali jsme se k dlouhodobému vývoji a náš tým Web3 má autonomii při vývoji inovací i v této dimenzi. Řízení inovací ve společnosti Porsche vidí potenciál také v zážitku z nákupu, metaversu a dodavatelském řetězci. Zvažují se také otázky kolem vozidel a udržitelnosti.“

Nový projekt Porsche v oblasti digitálního umění realizuje hamburský designér a 3D umělec Patrick Vogel. Ve svém ateliéru ALT/SHIFT bývalý architekt vytváří působivý vizuální jazyk pro různé aplikace. Pro společnost Porsche navrhuje digitální portréty, které se točí kolem bílého Porsche 911.

Kupující mohou ovlivnit design svých jednotlivých NFT ve společné a impresivní cestě trvající několik měsíců. Za tímto účelem si mohou vybrat ze tří základních témat značky Porsche a integrovat je do uměleckých děl dle svých osobních preferencí. Trasy Performance, Heritage a Lifetsyle ovlivní vzhled a charakter digitálních sběratelských předmětů. Majitelé pak mají přístup ke svým jedinečným sběratelským předmětům ve virtuálním světe, přičemž každý je vytvořen Unreal Engine 5.

Umělecká díla NFT nám umožňují přenést naše chápání moderního luxusu a jedinečného postavení značky Porsche do digitálního světa,“ řekl Detlev von Platen, člen výkonné rady pro prodej a marketing. Majitelé Porsche NFT získají exkluzivní přístup k zážitkům ve virtuálním i reálném světě. Digitální průkopníci se mohou přímo podílet na cestě Porsche do světa Web3 a vstoupit do dialogu se značkou.

Od ledna 2023 budou mít potenciální zákazníci přístup k celkem 7 500 unikátním digitálním sběratelským předmětům. Jako obvykle ve scéně Web3 je možné se předem zaregistrovat na Allowlistu. Nákup NFT je omezen počtem tří na jednu osobu.

Porsche svou novou virtuální prezentací značky podtrhuje pozici ikonického brandu a přenáší podmanivý půvab svých sportovních vozů na žádané artefakty v digitálním světě. Jak zákazníci od Porsche očekávají, NFT je vzácné, ikonické a nadčasové. Digitální umění je jen jedním aspektem strategie Porsche Web3. Výrobce sportovních vozů pracuje na integraci potenciálu technologie blockchain do stávajících a budoucích procesů a řešení. Spolupráce probíhá napříč několika obory a pokračuje s podporou dceřiných společností, jakými jsou Porsche Digital a MHP, strategických obchodních partnerů jako například Porsche Digital a MHP a strategických obchodních partnerů jako třeba UP.Labs a nft now. Distribuci zajišťuje road2dreams GmbH, nová společnost založená partnerskou firmou FANZONE.io.

Porsche završuje prezentaci své značky v Miami působivým zážitkem z fyzického umění. Skutečná instalace digitálního umělce Chrise Labrooye na pláži Pérez Art Museum v Miami je prvním případem, kdy iniciativa Porsche „The Art of Dreams“ cestuje do Ameriky. Postava v nadživotní velikosti s názvem „Dream big“ vzdává hold dětským snům a vyzývá diváky k zamyšlení na otázkami jako například: Následujeme své sny? Kam nás tyto sny zavedou?

Labrooyova instalace zahrnuje bílé Porsche 911. Sportovní vůz je spojovacím prvkem mezi digitálními sběratelskými předměty a fyzickým světem a je v centru všech fyzických a virtuálních iniciativ, které Porsche představí během veletrhu Art Basel v Miami.

Více z rubriky Umění

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.