Společnost Tiffany & Co. uvádí novou kampaň, která představuje rozšíření kolekce Tiffany Lock. Nová kolekce představuje řadu náhrdelníků, prstenů, náušnic a náramků v různých barevných provedeních. Značka oslavuje tuto ikonu kampaní s ambasadory ROSÉ z BLACKPINK, Jiminem z BTS, zpěvačkou Nancy Ajram a vítá herečku Florence Pugh k legendárnímu odkazu Tiffany s její první kampaní jako nově jmenovanou ambasadorkou šperkařského domu Tiffany & Co. Kampaň oslavuje ikonu lásky Tiffany Lock a každá z hvězd má na sobě nejnovější model moderního zámku, jehož design je mocným symbolem spojení a nerozbitných pout.
„Jsme nadšeni, že můžeme předvést motivy z kolekce Tiffany Lock,“ řekl Alexandre Arnault, výkonný viceprezident pro produkt a komunikaci společnosti Tiffany & Co. „Naši ambasadoři představují nové modely v kampani, jejíž hlavní myšlenkou je láska, která je ústředním bodem DNA naší značky od našeho založení v roce 1837.“
Tiffany Lock, inspirovaná archivním visacím zámkem z roku 1883, který je symbolem značky po více než jedno století, je jedinečným vyjádřením designu a řemeslné zručnosti této značky a vzdává hold slavnému dědictví šperkařského impéria. Nejnovější iterace oslavují osobní spojení, která sdílíme, a nekonečnou sílu lásky.
Kolekce, určená pro všechna pohlaví, představuje různé barevné provedení náušnic, náhrdelníků, prstenů a náramků a je k dispozici v 18karátovém bílém, žlutém a růžovém zlatě s diamanty nebo v celokovovém provedení. Kolekce se vyznačuje elegantními, moderními siluetami a je zdobená legendárními diamanty Tiffany. Kromě toho značka představí nový exkluzivní náramek Lock z 18k bílého zlata zdobený diamanty bagetového brusu a pavé diamanty.