Společnost Carollinum, lídr v prodeji exkluzivních hodinářských značek na českém trhu, započala loni v létě kampaň s bývalým tenistou, influencerem a sběratelem hodinek Tomášem Berdychem. Špičkový sportovec se letos na jaře představil jako řidič Porsche 356 Speedster, užíval si relax na lodi a nyní se kompletní pětice vizuálů uzavírá plaveckým motivem.
Na každý sport či zábavu si sběratel hodinek a fanoušek jemné mechaniky Tomáš Berdych na zápěstí bere jiný typ časomíry, protože každá aktivita vyžaduje vždy ty správné hodinky.
ČAS plavat proti proudu
Poslední, „vodní“ vizuál nás zavede do tichých vod, kde je člověk sám a nemá čas otáčet se zpět. Jen plavat a snažit se překonat vzdálenost i sebe sama. Ponořit se a vnímat jen vlastní dech a tlukot srdce. A každý den tak najít důvod být o něco výkonnější, lepší, a přitom si život užívat naplno. Dělat věci po svém, a to s naprostou lehkostí. Vždyť voda nás nadnáší…
Do vody si Tomáš Berdych zvolil hodinky od švýcarské značky IWC Schaffhausen, potápěčský model Aquatimer Chronograph IW376803. Odolá 300 metrům vodního sloupce, je vybavený chronografem a ocelové pouzdro má průměr 44 mm. To vše doplňuje kaučukový řemínek. Tyto hodinky nabízí multibrandový butik Carollinum za 193 600 Kč.
Leitmotivem celé kampaně je myšlenka „vím, kdo jsem, a taky vím, co chci“. Tomáš Berdych, člen přátel značky neboli friends of the brand Carollinum, rád sportuje, s oblibou objevuje neznámá místa, užívá si život a nebojí se výzev.
Poslední vizuál „ve vodě“ se objeví v printu, outdooru i onlinu, a završí tak dvouletou spolupráci Carollina s Tomášem Berdychem. Na konci roku se všech pět motivů propojí a budou společně k vidění především na billboardech a megaboardech v Praze.