Tiffany & Co. dnes oznamuje svou nejnovější kampaň na kreace vysokého šperkařství s herečkou a ambasadorkou značky Anyou Taylor-Joy, která ohromuje ikonickými uměleckými díly z kolekcí Schlumberger by Tiffany & Co.™ a Blue Book 2023: Out of the Blue. Nejnovější kampaň představuje moderní pojetí klasického hollywoodského stylu a dialog mezi dědictvím a moderností prostřednictvím výjimečných diamantů, vzácných drahokamů a ojedinělé krásy Taylor-Joy.
„Je pro mě ctí být tváří kampaně vysokého šperkařství Tiffany & Co. Značka má neuvěřitelně dlouhou historii designu a dokonalého řemeslného zpracování, a jsem nadšená, že mohu být součástí jejich výjimečného odkazu,“ řekla Anya Taylor-Joy.
Nová kampaň ztělesňuje jedinečné umění, nenapodobitelný styl a řemeslo, které definuje Tiffany & Co. již 186 let a signalizuje novou éru pro ikony z kolekce Schlumberger by Tiffany & Co. jako Bird on a Rock. Taylor-Joy podtrhuje svou krásou kolekci poháněnou legendární kreativitou Jeana Schlumbergera a podnícenou vizí Nathalie Verdeille, Chief Artistic Officer pro kolekce šperků a High Jewelry Tiffany & Co., která oživuje zářivé postavy a motivy inspirující mistry řemesla u Tiffanyho již téměř dvě století.