Sociální sítě
Nahoru

Chutě a vůně Fever-Tree, díky kterým procestujete doslova celý svět

Rádi byste si zkrátili čekání na jaro a utekli alespoň na malou chvíli do teplých krajů? Co takhle objevovat svět nealkoholických nápojů s prémiovou značkou Fever-Tree, která v sobě snoubí ty nejlepší ingredience z různých kontinentů? Inspirujte se širokou škálou osvěžujících chutí a přeneste se alespoň na okamžik do míst, kde léto nikdy nekončí.

Ať už se na jaře rozhodnete držet suchou únorovou výzvu, nebo si jen budete chtít dopřát nějaký čas s lehkou hlavou a vyzkoušet nealkoholické koktejly, Fever-Tree bude tou pravou volbou. „Jaro je časem nových začátků a příležitostí. Proč tedy neprocestovat svět a nevyzkoušet nové chutě a vůně, které právě produkty značky Fever-Tree nabízí? Jejich škála chutí je nekonečná a umožní vám tvořit a experimentovat i bez kapky alkoholu,“ říká brand ambasador značky Fever-Tree Lukáš Hanzl.

Základním kamenem britské značky Fever-Tree jsou 100% přírodní toniky, které neobsahují žádná umělá barviva, sladidla ani konzervanty. Za jejich prémiovou kvalitou stojí majitelé značky Charles Rolls a Tim Warrilow, kteří se rozhodli vyrábět toniky z těch nejkvalitnějších ingrediencí z celého světa.

Na výběru si dali pečlivě záležet. Rozhodli se totiž vyrazit na patnáctiměsíční cestu po odlehlých částech světa s cílem najít ty nejlepší suroviny. Toniky tak obsahují například chinin z Konga, mexické hořké pomeranče, sicilské citrony či citronový tymián z francouzské Provence. To, že se jedná o opravdovou kvalitu rovněž potvrzuje hodnocení 50 nejlepších barů světa. V žebříčku odborného časopisu Drinks International se umístila již 10. rokem jako nejprodávanější i nejvíc trendy značka v kategorii nealkoholických limonád.

Díky široké nabídce ingrediencí, příchutí a ozdob mohou barmani vytvářet stejně komplexní a zajímavé nealkoholické drinky, jako jsou jejich alkoholické protějšky. Umožňují totiž široce experimentovat s chutěmi a přísadami. Mohou tak být stejně atraktivní jako tradiční koktejly.

„Značka Fever-Tree nabízí zajímavé spojení chutí téměř z celého světa, které v kombinaci těch nejlepších ingrediencí vytváří zajímavé nealkoholické varianty bez toho, aniž by bylo třeba přidávat větší množství ingrediencí. Bohatě tak postačí doplnění o čerstvé ovoce, které drinku dodá příjemný jarní šmrnc,“ říká k popularitě nealkoholických koktejlů Lukáš Hanzl.

Jarní osvěžení a květinové vůně do vašeho domova přinese Fever-Tree Mediterranean Tonic, který vznikl spojením esenciálních olejů z květin, ovoce a bylin z Provence a Sicílie s chininem nejvyšší kvality z Konga. Jemnou chuť toniku skvěle doplníte grepem a rozmarýnem. Skvěle si ho můžete dopřát s grepem a rozmarýnem.

Skvělou volbou bude i stálice Fever-Tree Indian Tonic, která představuje dokonalé spojení jemných chutí, zejména ručně lisovaného oleje z mexických hořkých pomerančů, chininu nejvyšší kvality z Konga a pramenité vody. Nejlépe si ho vychutnáte čistý, ozdobený kůrou sicilského citronu. Pakliže byste chtěli být odvážnější, vsaďte na novinku a vyzkoušejte zázvorové pivo Fever-Tree Blood Orange Ginger Beer, které se vyrábí ze tří druhů zázvoru z Cochinu, Nigérie a Pobřeží slonoviny v kombinaci s pikantní chutí červených pomerančů z Itálie. Jeho lehce kořeněný nádech si skvěle vychutnáte s badyánem a pomerančem.

Více z rubriky Domácí bar

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.