Citroën s potěšením oznamuje, že 19. dubna otevřel na adrese 45 boulevard Haussmann, jedné z mezinárodních tepen v centru Paříže, pop-up store „Le CHËVRON“.
Na tomto exkluzivním místě chce Citroën oslovit různorodé publikum a oslavit uvedení nového modelu ë-C3 na trh, představit veřejnosti svět celé značky a prezentovat vizi mobility, která je zodpovědná, jednoduchá, dostupná a optimistická.
Tento výrazně graficky a vizuálně zajímavý prostor nenabízí jen zážitky spojené s automobily, ale jde o skutečný životní prostor, jehož součástí bude kavárna s velmi kreativním menu, kde si návštěvníci budou moci vychutnat kávu, oběd nebo skleničku po práci. Po dobu téměř jednoho měsíce bude mít veřejnost možnost zažít nejrůznější emoce prostřednictvím koncertů a stand-up vystoupení, navštívit akce určené pro celé rodiny, účastnit se kulatých stolů s inspirativními osobnostmi a zapojit se do kreativních dílen. Citroën nabízí prostřednictvím prostoru „Le CHËVRON“ živé a pohlcující místo a zve veřejnost, aby se neformálně zapojila do dynamického světa, který je v neustálém pohybu.
Název: „Le CHËVRON“. Název odkazuje na šípy ve znaku Citroënu, které jsou od samého počátku značky symbolem modernosti a inovace. Jde o grafický a okamžitě rozpoznatelný znak, vytvářený ve slavné reklamě z roku 1985 divokými koňmi, používají ho kluby fanoušků po celém světě a instinktivně vyvolává vzpomínky a představy spojené se značkou Citroën. Název „Le CHËVRON“ je tak jasnou volbou pro místo, kde se setkávají hodnoty odvahy a inovace Citroënu, značky, která oslovuje širokou veřejnost a propaguje svobodu pohybu a pohodu.
Adresa: 45, boulevard Haussmann, Paříž. „Le CHËVRON“ se nachází v samotném centru rušné nákupní čtvrti hlavního města, kde se po celý den s opojnou energií mísí Pařížané a davy turistů z celého světa. Nachází se v blízkosti pařížské opery a slavných obchodních domů, uprostřed pulzující čtvrti, která jde vždy s dobou. Jedná se o ideální místo pro oslovení široké veřejnosti a prezentaci identity značky Citroën ve vysoce vizuálním a působivém prostoru.
Místo: prostor pro vyjádření značky. Na ploše téměř 150 m2 se návštěvníci zcela ponoří do světa značky Citroën, moderního, rychle se měnícího světa značky, která s uvedením nového modelu ë-C3 na trh boří zažité představy o elektromobilitě. Hlavní prostor bude věnován vozu ë-C3, který bude mít svou vlastní vyhrazenou zónu se světelnou show, jež představí rychlé nabíjení vozu a fotoshow založenou na umělé inteligenci, která nabídne jedinečný zážitek.
Všemi zónami prostoru „Le CHËVRON“ se jako hlavní motiv potáhne červená barva a oživí ho výrazné grafické prvky a nápisy. Místo bude zahrnovat barovou zónu, výstavní prostor, kde bude k vidění koncepční vůz Oli, skutečný manifest značky Citroën, a společenskou zónu, kde si návštěvníci budou moci posedět a popovídat. Tento modulární prostor bude možné přizpůsobit akcím a setkáním pořádaným na místě.
Ve výloze „Le CHËVRONu“ bude vystaven Citroën Ami, další symbol inovace značky, který demokratizoval trh s mikromobilitou, a na fasádě domu upoutá celý soubor vysoce vizuálních grafických prvků.
Oslava uvedení vozu ë-C3. „Le CHËVRON“ nabízí nevídaný zážitek a zve tak návštěvníky, aby se zcela ponořili do světa vozu Citroën ë-C3. Prostor je navržen tak, aby odhalil každičký aspekt vozu ë-C3, a zdůrazňuje závazek značky Citroën poskytnout konkrétní řešení výzev spojených s energetickou transformací. Návštěva se stane interaktivním dobrodružstvím, které každému umožní objevit inovace, díky nimž se ë-C3 stává lídrem v oblasti cenově dostupné elektrické mobility. „Le CHËVRON“ je výzvou, která ukazuje, že mobilita zítřka může být zodpovědná, jednoduchá, stylová a optimistická. Návštěvníci budou moci objevovat ë-C3 prostřednictvím interaktivních obrazovek. Po celou dobu bude zákazníkům k dispozici také poradce, který jim pomůže se s vozem seznámit, probere možnosti financování a v případě potřeby dokončí prodej.
Místo pro sdílení, objevování a zážitky. „Le CHËVRON“ bude víc než jen výstavní místo, bude to oblíbený a rušný prostor ke sdílení, který bude odrážet image značky Citroën. Místo, kde je možné objevovat, zjišťovat, sdílet, ochutnávat, smát se, poslouchat, tančit a hrát si. Během jednoho měsíce uspořádá Citroën téměř 40 akcí souvisejících s každodenním životem publika, a to ve spolupráci s mediální skupinou Konbini v případě výstav, tvůrčích dílen, diskusí a kulatých stolů a s agenturou Universal v případě hudebních akcí.