Sociální sítě
Nahoru

Louis Vuitton oživuje kampaň Core Values s Rogerem Federerer a Rafaelem Nadalem

Značka Louis Vuitton odhalila novou kapitolu ve své proslulé kampani Core Values v podání známé fotografky Annie Leibovitzové. Hvězdami inspirativní kampaně jsou dva z nejuznávanějších tenisových šampiónů, Roger Federer a Rafael Nadal. Snímky je zobrazují při výstupu na vrchol italských Dolomit. Kampaň, kterou vystihuje slogan “There are Journeys that turn into Legends”, zachycuje oba sportovce na jejich cestě plné ambicí, odhodlání a objevů.

Tři tisíce metrů vysoko, daleko od známého prostředí kurtu, už Federer a Nadal nejsou soupeři, ale partnery na společném výstupu – ten je vizuální metaforou jejich kariér, které provázel hluboký vzájemný respekt a přátelství, díky kterým zvládli překonat překážky, jež se na jejich cestě objevily. Federer dokázal ve své kariéře vyhrát rekordních 20 grandslamových titulů a svým elegantním stylem opanoval každý kurt, na němž se objevil. Nadalových 22 grandslamových výher, včetně 14 triumfů ve French Open, představuje vrchol sportovního výkonu a umění. Oba sportovci jsou zhmotněním paralelní poutě mladých talentů, které se proměnily v globální ikony a jejichž vliv se stal inspirací pro bezpočet jedinců napříč generacemi.

„Dobře si uvědomuji, kolik důležitých ikon se stalo součástí této kampaně. Velmi si tedy ctím možnosti podílet se na tomto projektu, obzvlášť ve společnosti Rogera – byl mým největším rivalem a nyní je mým blízkým přítelem. Během své kariéry jsem toho dokázal mnohem víc, než se mi kdy snilo. Nakonec je odkaz v kontextu lidských bytostí tou nejdůležitější hodnotou,“ vysvětluje Rafael Nadal.

„Pracovat na této kampani s Rafou bylo jedinečnou příležitostí. Byli jsme takovými rivaly a na konci našich kariér bok po boku spolupracujeme na této kampani, to je opravdu cool. A to, kde dnes stojíme, je dokonalým ztělesněním všeho: jsme na vrcholu hor. Pro nás to znamená něco smysluplného a opravdu výjimečného,” komentuje Roger Federer.

Na pompézním přírodním pozadí Leibovitzová vyobrazuje dvojici stojící vysoko na vrcholu hor; Federer má klasický batoh Monogram Christopher, symbol nadčasového stylu souznící s odkazem, který tento hráč zanechal ve sportovním světě, Nadal zase variantu Monogram Eclipse, reprezentující jeho dynamickou sílu a houževnatost. Společně ztvárňují hodnoty, vyzařující z každého kousku značky Louis Vuitton a každé kampaně Core Values: cestu za hranice možného, závazek k dokonalosti a předávání snů.

„Od uvedení první kampaně Core Values s Antoinem Arnaultem uplynulo 17 let. Velice mě těší, že se nám podařilo oživit tuto ikonickou sérii. Každá její kapitola je oslavou dědictví značky Louis Vuitton, které je spjato s cestováním, prací s výjimečnými osobnostmi a transmisí – ve fyzické i emoční podobě. Bylo úžasné na tomto novém příběhu spolupracovat právě s Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem. Tito inspirativní sportovci a nesmlouvaví přátelé jsou živoucím důkazem disciplíny a dokonalosti, stojící za jejich osobními sportovními cestami,” uzavírá Pietro Beccari, předseda a generální ředitel Louis Vuitton.

Nejnovější kampaň je víc než jen pouhým portrétem dvou mužů na alpském panoramatu; je oslavou hodnot, vyznávaných módním domem, ztělesněných dvěma šampióny, kteří si nesou svůj vlastní osud stejně jako své rakety – stylově, s elegancí a pokorou. S každým krokem vzhůru k drsnému vrcholu, s oblíbenými doplňky Louis Vuitton připevněnými na zádech, Federer a Nadal předvádějí, jak může každá osobní pout vést až k legendárním vrcholům, když po ní kráčíte s přesvědčením a průkopnickým duchem.

Více z rubriky Pánský svět

  • Limitovaná edice nožů Victorinox z damašku

    Letošní limitovaná edice Damast přichází v podobě modelu Ranger 55 s čepelí z damascenské oceli a střenkami vyrobenými z jedinečného materiálu...

    Marek Zelený21.7.2023
  • Dravý barber shop inspirovaný žraloky

    Nově otevřený Shark’s Barber Shop na pražském Žižkově klade důraz nejen na skvěle odvedenou práci a kvalitní nástroje a produkty, ale...

    Marek Zelený6.6.2023
  • Lionel Messi a Cristiano Ronaldo hvězdami kampaně Louis Vuitton

    Módní dům Louis Vuitton představuje svou nejnovější kampaň s titulem „Victory is a State of Mind“. Jejími hvězdami jsou fotbalové ikony...

    Marek Zelený21.11.2022
  • Multishape: Jeden strojek vládne všem

    Přetéká vaše skříňka v koupelně nejrůznějšími zastřihovači a dalšími zkrášlovači, bez kterých distingovaná mužnost snadno vybledne? Možná je načase poohlédnout se...

    Marek Zelený27.10.2022
  • Jan Rojík: Na kvalitě záleží především

    Klatovský sedlář a brašnář Jan Rojík, jemuž kamarádi neřeknou jinak než Charlie, nabízí ruční zakázkovou výrobu vysoké kvality, jejímž základem je...

    Marek Zelený26.3.2021
  • Vasky představují své vůbec první tenisky

    Mladá obuvnická firma Vasky, kterou založil před čtyřmi roky dnes dvaadvacetiletý Václav Staněk, se rozhodla k významnému kroku. Vedle farmářek, polobotek,...

    Marek Zelený26.6.2020
  • Lásky čas je tu

    Potěšte svého partnera novým pánským zastřihovačem vousů – prvomájový večer je pro takový dárek jako stvořený. Díky jedinečnému hybridnímu zastřihovači vousů...

    Marek Zelený1.5.2020
  • Styl pravých gentlemanů

    Nic o člověku neřekne na první pohled víc, než na míru šitá dobře padnoucí košile s monogramem a manžetovými knoflíčky nebo...

    Veronika Nováková17.2.2020
  • Tribut tvůrčí genialitě legendám filmového světa

    Od ikon kulturního světa přes velké myslitele a vůdce, Montblanc vydává každoročně od roku 2009 limitované edice psacích per s názvem...

    Jan Pešek6.2.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.