Louis Vuitton oživuje kampaň Core Values s Rogerem Federerer a Rafaelem Nadalem
Značka Louis Vuitton odhalila novou kapitolu ve své proslulé kampani Core Values v podání známé fotografky Annie Leibovitzové. Hvězdami inspirativní kampaně jsou dva z nejuznávanějších tenisových šampiónů, Roger Federer a Rafael Nadal. Snímky je zobrazují při výstupu na vrchol italských Dolomit. Kampaň, kterou vystihuje slogan “There are Journeys that turn into Legends”, zachycuje oba sportovce na jejich cestě plné ambicí, odhodlání a objevů.
Tři tisíce metrů vysoko, daleko od známého prostředí kurtu, už Federer a Nadal nejsou soupeři, ale partnery na společném výstupu – ten je vizuální metaforou jejich kariér, které provázel hluboký vzájemný respekt a přátelství, díky kterým zvládli překonat překážky, jež se na jejich cestě objevily. Federer dokázal ve své kariéře vyhrát rekordních 20 grandslamových titulů a svým elegantním stylem opanoval každý kurt, na němž se objevil. Nadalových 22 grandslamových výher, včetně 14 triumfů ve French Open, představuje vrchol sportovního výkonu a umění. Oba sportovci jsou zhmotněním paralelní poutě mladých talentů, které se proměnily v globální ikony a jejichž vliv se stal inspirací pro bezpočet jedinců napříč generacemi.
„Dobře si uvědomuji, kolik důležitých ikon se stalo součástí této kampaně. Velmi si tedy ctím možnosti podílet se na tomto projektu, obzvlášť ve společnosti Rogera – byl mým největším rivalem a nyní je mým blízkým přítelem. Během své kariéry jsem toho dokázal mnohem víc, než se mi kdy snilo. Nakonec je odkaz v kontextu lidských bytostí tou nejdůležitější hodnotou,“ vysvětluje Rafael Nadal.
„Pracovat na této kampani s Rafou bylo jedinečnou příležitostí. Byli jsme takovými rivaly a na konci našich kariér bok po boku spolupracujeme na této kampani, to je opravdu cool. A to, kde dnes stojíme, je dokonalým ztělesněním všeho: jsme na vrcholu hor. Pro nás to znamená něco smysluplného a opravdu výjimečného,” komentuje Roger Federer.
Na pompézním přírodním pozadí Leibovitzová vyobrazuje dvojici stojící vysoko na vrcholu hor; Federer má klasický batoh Monogram Christopher, symbol nadčasového stylu souznící s odkazem, který tento hráč zanechal ve sportovním světě, Nadal zase variantu Monogram Eclipse, reprezentující jeho dynamickou sílu a houževnatost. Společně ztvárňují hodnoty, vyzařující z každého kousku značky Louis Vuitton a každé kampaně Core Values: cestu za hranice možného, závazek k dokonalosti a předávání snů.
„Od uvedení první kampaně Core Values s Antoinem Arnaultem uplynulo 17 let. Velice mě těší, že se nám podařilo oživit tuto ikonickou sérii. Každá její kapitola je oslavou dědictví značky Louis Vuitton, které je spjato s cestováním, prací s výjimečnými osobnostmi a transmisí – ve fyzické i emoční podobě. Bylo úžasné na tomto novém příběhu spolupracovat právě s Rogerem Federerem a Rafaelem Nadalem. Tito inspirativní sportovci a nesmlouvaví přátelé jsou živoucím důkazem disciplíny a dokonalosti, stojící za jejich osobními sportovními cestami,” uzavírá Pietro Beccari, předseda a generální ředitel Louis Vuitton.
Nejnovější kampaň je víc než jen pouhým portrétem dvou mužů na alpském panoramatu; je oslavou hodnot, vyznávaných módním domem, ztělesněných dvěma šampióny, kteří si nesou svůj vlastní osud stejně jako své rakety – stylově, s elegancí a pokorou. S každým krokem vzhůru k drsnému vrcholu, s oblíbenými doplňky Louis Vuitton připevněnými na zádech, Federer a Nadal předvádějí, jak může každá osobní pout vést až k legendárním vrcholům, když po ní kráčíte s přesvědčením a průkopnickým duchem.