Sociální sítě
Nahoru

J´adore se spolu s Rihannou probouzí do nového dne

Vůně J´adore, která provází ženy po celém světě už víc jak 25 let, se spojila s Rihannou, popovou ikonou neznající hranic ani limitů. Ta na zlatém trůnu vystřídala Charlize Theron a stala se tváří vůně J´adore i její nositelkou číslo jedna. Módní dům Dior tak otevírá novou kapitolu, odehrávající se ve velkolepém prostředí Versailles, viděnou objektivem fotografa a dlouholetého přítele Rihanny Stevena Kleina.

Nechte se v nové kampani přenést na západ Francie kousek od Paříže, do historické oblasti Versailles, kde se nevyřčené sny stávají skutečností. Rihanna, královna oděná do zlatých šatů vyšitých decentními flitry, které navrhla kreativní ředitelka módního domu Dior Maria Grazia Chiuri, a ikonického náhrdelníku, pro tuto příležitost citlivě přepracovaného a vyvedeného do posledního detailu, se cítí skutečně sama sebou, přesto jako nikdy předtím.

Zatímco kráčí Zrcadlovým sálem jako po přehlídkovém mole a Velkým kanálem, jenž jí plnohodnotně nahrazuje jeviště, sálá z ní triumfální ženskost a zdravé sebevědomí. Vítejte v příběhu vyprávějícím o korunovaci, poctě k tradici a legendárním parfému. A o propojení toho všeho.

Pro módní dům Dior jde o druhou velkou změnu v posledních letech. V roce 2021 nastoupil po odchodu Françoise Demachyho na post hlavního parfuméra Francis Kurkdjian, jenž hned zkraje čelil výzvě – vytvořit novou vůni J´adore, jež by respektovala tradiční vyznění, a přesto přinesla závan něčeho nového. Úkolu se chopil s pokorou a veden slovy Christiana Diora „respektujte tradici a odvažte se být odvážní“ nechal vzniknout vůni L´Or de J´adore.

Christian Dior říkával, že jeho modely reprezentují všechny ženy na světě. Díky kouzlu a síle J´adore jsem se odvážil představit si, že se zase já chopím všech květin na světě, a to se vší odvahou, extravagancí a rozhodností, což jsou vlastnosti typické pro značku Dior,“ vyjádřil se Francis Kurkdjian.

Na původní vůni se podíval novýma očima, přičemž hledal její nejniternější podstatu a snažil se získat výjimečně čistou kvintesenci. Tóny pomerančového květu, konvalinek, jasmínu velkokvětého a absolutní silice z růže stolisté přeskládal tak, aby vzniklo majestátní a abstraktní florální vyznění. Vůně v jeho podání tak nenese akcenty jednotlivých květů, ale sama se stává ideálním květem – jedinečným, symbolickým a symbiotickým. Takovým, který navzdory tomu, že neexistuje, dokonale ztělesňuje říši květin.

Ikonický flakon v podobě amfory, v němž se vůně J´adore ukrývá, prošel drobnou proměnou. Zlatý náhrdelník obepínající hrdlo se proměnil ve vlnitý závoj symbolizující tekuté zlato, sklo je jemnější, přitažlivější a v dokonalé harmonii s ušlechtilými květinovými akcenty. Vzdušnost dodává flakonu skleněný uzávěr připomínající kapku rosy.

Více z rubriky Kosmetika

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
Provozovatel: RF HOBBY, s. r. o., Bohdalecká 6/1420, 101 00 Praha 10, IČO: 26155672, tel.: 420 281 090 611, e-mail: sekretariat@rf-hobby.cz