Společnost Tiffany & Co. dnes odhaluje svou nejnovější High Jewelry kampaň oslavující jedinečné šperkařské umění, historický odkaz a mimořádný řemeslný um legendárního klenotnického domu. Kampaň představuje ikonické návrhy Tiffany & Co., včetně ikonické brože Bird on a Rock, spolu s ohromujícími kreacemi z kolekce Blue Book 2024: Tiffany Céleste.
Kampaň ukazuje ohromující škálu diamantů a vynalézavých kreací, které zosobňují luxus, kreativitu a sofistikovanost, a je předzvěstí nové kolekce Blue Book, jejíž uvedení se netrpělivě očekává později na jaře.
Kampaň, jejíhož fotografického ztvárnění se ujala slavná fotografka Carlijn Jacobs, přináší současnou interpretaci a moderní pohled na některé z nejikoničtějších fotografií představujících nejvýznamnější šperkařská díla značky Tiffany & Co. Kreativní vize Carlijn Jacobs se inspiruje knihou Tiffany Style od Johna Loringa prezentující mimořádná díla vysoké šperkařiny z padesátých a šedesátých let dvacátého století a také dílem fotografa Hiro, který na svých ikonických fotografiích zachytil některé z nejslavnějších šperků značky.
Od roku 1845 je společnost Tiffany & Co. lídrem ve světě High Jewelry a nastavuje standard pro umění, řemeslné zpracování a inovace. Nová kampaň posiluje bohaté dědictví domu, a zdůrazňuje jeho schopnost spojovat historii s moderním designem a pokračovat ve vytváření kousků výjimečné krásy.