Sociální sítě
Nahoru

Výlohy Louis Vuitton se barví do medova

Louis Vuitton slaví příchod letošního jara novou podobou svých výloh, které jsou inspirované sladkým medem (As Sweet as Honey) – podle prvního medu sklizeného z úlů instalovaných na střeše hlavního sídla společnosti na pařížské adrese du Pont Neuf.

V dubnu 2009 se společnost Louis Vuitton rozhodla instalovat na střeše svého sídla tři včelí úly – přímo v centru Paříže. Zachování biodiverzity patří mezi jedny z hlavních úkolů v rámci ochrany životního prostředí – představte si, že 35 % potravinových zdrojů na světě závisí na opylování včelami či jiným druhem hmyzu. V roce 2010 sklidilo 200 000 včel 75 kg nektaru, z něhož byl vyroben zlatý květový med. Tento med je určen přátelům a příbuzným, nicméně se stal pro značku Louis Vuitton inspirací k výzdobě jarních výloh v roce 2011.

Tématická výzdoba As Sweet as Honey bude ke shlédnutí ve výlohách většiny značkových obchodů Louis Vuitton na celém světě do konce dubna.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.