Sociální sítě
Nahoru

TAG Heuer: kreativitě se meze nekladou

Zdá se, že švýcarské ikoně TAG Heuer se daří opravdu ve všech směrech a marketing je její silnou stránkou vhodný zápisu do učebnic. Po boku viralových kampaní, které jsou doprovázené a propojené s ambasadory značky, dbá TAG Heuer samozřejmě na sponzoring úzce propojený s automobilovým průmyslem. Díky ohromnému povědomí o brandu se podařilo i jeho rozšíření o mobilní telefony, brýle a příslušenství. A novinka? Dnes se poprvé objevily reklamní vizuály, která budou přihlášeny do mezinárodní festivalu reklamy v Cannes, který bude probíhat 19. až 25. června – Cannes Lions International Advertising Festival (IAF).

 

Tyto skvostné reklamní vizuály vyobrazují jeden z posledních ohromných úspěchů, a to světově první integrovaný chronograf využívající sloupcové kolo a umožňující přehledně indikovat měřený čas s přesností na 1/100 sekundy. Právě ze součástek Heuer Carrera Mikrograph 1/100th of a Second Chronograph, jak se model celým jménem nazývá, vznikla i mechanické žabka a nektar sosající Kolibřík velký. Tyto vizuály však nejsou určeny pro běžné inzertní účely značky v médiích a exklusivní portál iLuxus je prvním médiem, který jejich podobu představuje. O tom, zda TAG Heuer uspěje i v Cannes a získá cenu zlatého lva za kreativitu vás budeme samozřejmě informovat. Připomeňme jen, že populární Mikrograph z růžového 18kt zlata lze objednat na tel.: 222 311 823 za cenu 1 000 000 Kč.

Více z rubriky Chronografy

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.