Sociální sítě
Nahoru

Angelina Jolie v kampani Louis Vuitton Core Value

Herečka Angelina Jolie je nejnovější mezi význačnými osobnostmi, které nafotila Annie Leibovitzová pro reklamní kampaň Core Values značky Louis Vuitton. Fotografie, které se začnou objevovat v mezinárodních magazínech od poloviny června, byly pořízeny v Kambodži – zemi, k níž má herečka úzkou citovou vazbu. Poprvé navštívila Kambodžu v roce 2000, když tam jela natáčet svůj film Lara Croft: Tomb Raider, a hned si zamilovala krásu její krajiny a vřelost a pohostinnost jejich lidí. Angelina Jolie se do Kambodže vrátila již jako velvyslankyně dobré vůle Výboru OSN pro uprchlíky. Realizovala program osvěty o nebezpečí nášlapných min a z kambodžského sirotčince si odvezla svého nejstaršího adoptivního syna Maddoxe. V roce 2005 jí král Norodom Sihamoni udělil kambodžské občanství za humanitární práci a úsilí věnované záchraně památek, které na území Kambodže odvádí nadace Maddox Jolie-Pitt Foundation, již herečka založila v roce 2003.

Fotografie z reklamní kampaně Core Values představují Angelinu Jolie sedící naboso na tradiční dřevěné pramici. Je obklopená bujnou zelení bažinaté krajiny provincie Siem Reap. Vedle Angeliny Jolie je vidět její kabela Louis Vuitton Alto z plátna Monogram – oblíbená taška herečky, kterou vlastní již mnoho let. Sloganem je tentokrát věta: „Jedna cesta dokáže změnit život. Kambodža, květen 2011.“ Protože setkání s Kambodžou bylo pro ni zkušeností, která jí změnila život, Angelina Jolie souhlasila s účastí v kampani pro Louis Vuitton právě v této zemi.

Pietro Beccari, výkonný víceprezident společnosti Louis Vuitton pro marketing a komunikaci, uvedl: „Je pro nás velkou ctí, že se Angelina Jolie uvolila být hvězdou naší kampaně Core Values, která je postavena na ústředním motivu cestování jako cesty těla i ducha, protože je to téma, s nímž se dokáže ztotožnit. Angelina Jolie je ve všech směrech globální hvězdou – nejen ve své profesi herečky, ale také při jejím dlouhodobém zapojení do řešení mezinárodních humanitárních problémů.“

Zajímavostí je, že honorář za účast v kampani Angelina Jolie věnuje na dobročinné účely.

Více z rubriky Dámský svět

  • Modest fashion propojující světy

    Dílo návrhářky Mirky Talavaškové je synonymem čistých linií a modest stylu. Mezníkem se stala klientka, která se kvůli práci stěhovala do...

    Marek Zelený9.9.2020
  • Gabriela Milfortová radí: Když nevíš, řekni „ano“

    Když nevíš, řekni „ano“. Tímto souvětím by příspěvek mohl skončit. Sice bychom se dopustili radikálního zjednodušení, ale někdy je to právě...

    Marek Zelený26.8.2020
  • KARA LAB pod taktovkou Jana Černého

    Tradiční česká módní značka KARA zažívá renesanci. Její nový kreativní ředitel Jan Černý zcela přetransformoval obchod v pražské Maiselově ulici na...

    Marek Zelený17.8.2020
  • Speciální „capsule“ kolekce kabelek Serpenti

    Římská luxusní značka, mladá a talentovaná tokijská designérka a nejslavnější had na světě. Bvlgari a Yoon, brilantní žena v čele nové...

    Marek Zelený11.8.2020
  • Smysl pro dobrodružství

    Podzim je za dveřmi a studio PBG přichází s novou kolekcí, která je smyslná, ženská, sebejistá a dobrodružná. Proč? Protože právě...

    Karolína Steinbergerová11.8.2020
  • Lněné sukně na míru s ručně tkaným pásem

    Značka Ecstatic Travel představuje krásné lněné sukně v mnoha barvách, doplněné o ručně tkané pásy z Bhútánu. Každá sukně je šitá...

    Jan Pešek23.6.2020
  • Limitovaná kolekce Runway

    Přeneste se do vzrušujícího světa módní přehlídky. Módní značka Pietro Filipi v letošní kolekci jaro/léto 2020 představila exkluzivní limitovanou kolekci Runway,...

    Marek Zelený8.6.2020
  • Červená je pro mě nová černá: Kateřina Geislerová

    Je jednou z mála českých návrhářek, kterým se podařilo uspět v Paříži. Vrátila se do Prahy, kde má nyní již několik...

    Karolína Steinbergerová21.5.2020
  • Rowenta odhalila novinky pro domácí péči o vlasy

    Značka Rowenta přichází s exkluzivní řadou Ultimate Experience pro dokonalou úpravu vlasů. Seznamte se s profesionální žehličkou, rotačním kulmofénem a vysoušečem...

    Marek Zelený5.5.2020
Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.