Sociální sítě
Nahoru

Značka Chanel ovládla Harrods

Od 5. září na celé tři týdny módní značka Chanel v čele s návrhářem Karlem Lagerfeldem  proměnila módní dům Harrods na pohádkové místo s puncem jedinečného luxusu. I přesto, že má módní značka Chanel v Londýně celkem deset butiků, rozhodla se pro další jedinečný projekt. Karl Lagerfeld vyzdobil výkladní skříně nejznámějšího londýnského obchodního domu, které proměnil v pohádkový les. Uvnitř obchodního domu vznikly navíc dva pop-up butiky. První se rozprostírá na 150 m2 a je rozdělen do tří různě barvených pokojů laděných do červené,modré a zelené barvy, ve kterých naleznete šátky, brýle, kabelky, boty, bižuterii, šperky i oblečení. Druhý butik, který je zaměřen čistě na kosmetiku značky Chanel, naleznete v přízemí obchodního domu.

Již tak ojedinělý a velkolepý projekt doplňuje speciální instalace „Une Promenade“, která byla pro veřejnost otevřena 6.září a nachází se ve třetím patře domu na neuvěřitelné ploše 350 m2 . Do světa luxusu, který se nese v duchu „Coco v říši divů“ vstoupíte závěsem korálků připomínající déšť perel a otevře se před vámi jedinečné přestavení kultovních produktů Chanel, jak jste je doposud nepoznali. Jedinečná podívaná od jedinečné značky symbolizující absolutní francouzkou noblesu a nesmrtelnou eleganci.

Více z rubriky Butiky

Objevte naše časopisy
  • Topclass
    Snový magazín ze světa vybraného luxusu pro všechny, kteří si umějí užívat života ve stylu Dolce Vita a milují krásné věci.
  • Rezidence
    Nejprestižnější český titul o bydlení s více než 10letou existencí na českém trhu. Uvádí trendy a produkty na poli bydlení až po jedinečné počiny designérů a architektů.
  • Villa Journal
    Villa journal je jediný časopis zaměřený na rezidenční bydlení a orientuje se na špičkové realizace, moderní architekturu a nadstandardní služby z této oblasti.